Label 10

Home » , » Penipuan Terbaru Pakatan Haram Di Kuantan

Penipuan Terbaru Pakatan Haram Di Kuantan

Written By AAKJ on Wednesday, May 22, 2013 | 12:00 PM

Pemuda buat laporan polis mengundi dua kali

“Jadi saya ambil keputusan untuk mengulangi proses pengundian sama seperti yang pertama dan mengikut segala prosedur dan ternyata saya melepasi setiap petugas sehingga menerima kertas undi,”

- Mohd Fadhli Khaharruddin, 23 tahun, pengundi kali pertama !

Dia juga tidak buang undinya kali kedua, sebaliknya berhasrat menyimpan kertas undi SPR dan nombor saluran sebagai bukti bahawa prosedur mengundi dengan dakwat kekal lemah.

Katanya, tindakan untuk keluar mengundi kali kedua dilakukan tanpa disuruh dan dibayar mana-mana pihak sebaliknya dengan rela hati berikutan dakwat kekal di jarinya tanggal sepenuhnya apabila dibasuh selepas undi kali pertama.

“Saya mengundi kali pertama jam 10.30 pagi di saluran 4, peti undi Sekolah Kebangsaan Sungai Isap dan kemudian undi kali kedua pada jam 1.15 petang di lokasi yang sama,” katanya.

“Dengan cara mengundi sebanyak dua kali maka saya boleh membuktikan bahawa sistem pilihan raya masih boleh dipertikaikan,” katanya pada sidang media di pejabat Adun Tanjung Lumpur, semalam.

Itulah sebuah sandiwara yang cuba d tunjukkan oleh anak muda yang pertama kali mengundi dalam hidupnya !!

Persoalannya, apakah yang d buat oleh Petugas Sementara SPR ? Apakah yang d buat oleh Ketua Pusat Daerah Mengundi d dalam bilik mengundi, 'Petugas yang pegang pembaris' dok buat apa ?

Apakah Petugas Sementara SPR lihat saja pengundi yang keluar tanpa mengundi ? Kenapa tidak perbetulkan ? Kenapa tidak halang pengundi yang bawa keluar kertas undi..apakah boleh kita bawa keluar kertas UNDI ?!!

perghHHH terlalu banyak KISAH SANDIWARA DALAM BILIK MENGUNDI !!

Kisah Blackout, kisah Bangla, Indon dan Myamar..semuanya Petugas Sementara SPR sepi, tidak menjawab..apakah ini konspirasi terancang oleh anak kera hitam dalam jagaan pakatan haram jadah !!

Kita desak SPR siasat semua Petugas Sementara yang d lantik khabarnya majoriti d kalangan guru sekolah yang d jadikan tempat mengundi..kenapa sampai sekarang mereka diam..banyak berlaku seolah-olah nak kenakan SPR..bahkan d Kelana Jaya sendiri ada kertas UNDI yang sudah BERTANDA !

TANDA PANGKAH D PETAK PKR !

Musykil !! Di peti undi Tanjung Lumpur sahaja ada 50 kertas undi d bawa keluar ?!!






Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 22, 2013 at 3:14 PM

Dah tiba waktu semua tempat memasang cctv

Mamat mamat...mcm mana pulak hang boleh dpt kertas tu...kertas unditu kan kita kena masuk ke dlm peti..la tu namanya kertas undi peti undi..aneh hang ni

Kertas undi...sape pulak cetak baru
Kertas undi..sape pulak yg bagi hang
MISTERI????????

Mukanya budak bebenor lagi...jgn buat cerita lawak...nak oooii nama tu dah kena potong..

Hang kena saman..baru hang tau...kena tunggang la hang

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger