Label 10

Home » » PAS Redha Kit Siang Gelar Najib Syaitan !!

PAS Redha Kit Siang Gelar Najib Syaitan !!

Written By AAKJ on Monday, May 13, 2013 | 12:00 PM




" Najib adalah Syaitan yang perlu d tolak, betul ?!! "..

...disambut dengan salakan dan pekikan takbir oleh kera-kera dalam jagaan pakatan haram jadah d Stadium MBPJ Kelana Jaya pada minggu lalu..riuh rendah..gelak ketawa..hilai iblis..bagaikan manusia yang sudah d rasuk dan sawan gila babi..

Mat Sabu, Timbalan Presiden parti yang kononnya perjuangkan Islam turut sama ketawa terbahak d pentas Himpunan Anjing Anwar tersebut..beliau terbahak sambil bertepuk tangan..kononnya gembira dengan kenyataan yang d buat oleh ketua umum Dap, Lim Kit Siang..apakah dia ketawa sekadar setuju atau bercampur dengan kesedihan beliau kalah teruk d Pendang..d tolak oleh rakyat Pendang yang tahu menilai antara Islam dan perjuangan gunakan Islam untuk perut sendiri.

Haji Hadi tidak hadir..malah keseluruhan Ustaz dan Ulama ciptaan politik yang menganggotai Majlis bubur Syura pas juga tidak hadir bersama. Mereka tahu apa yang terjadi tapi Iblis telah mengunci mulut mereka untuk menegur puok kera dalam jagaan ini dari terlalu celupar menghina manusia lain.

Faham dan tahu dua perkara berbeza..ramai orang tahu apa itu solat namun tak ramai yang faham apa yang Allah mahu melalui perintah solat samalah dengan puok pas..faham dan tahu tentang Islam pun pas tak tahu..dari Mursyidul Am hinggalah Ahli parti yang terakhir pun masih keliru tentang kemurnian Islam.

Tahu tentang Islam, semua orang tahu apa itu Islam..tahu apa yang Islam nak orang Islam buat, solat, puasa, haji dan zakat..itu Tahu !

Faham tentang Islam, bukan semua Allah bagi hidayat kepada orang Islam untuk amal agama..amal sepertimana Rasullullah saw buat, contohnya mudah..bila azan berkumandang, yang Tahu akan kata sudah masuk waktu solat..yang Faham akan terus menuju Rumah Allah dan tunaikan kewajipan solat.

Nik Aziz dan seluruh ustak ciptaan parti tahu dalam Islam kita d larang memaki dan mencaci orang lain..namun kerana Allah tidak buka pintu hati mereka yang penuh zulmat ini, mulut mereka terkunci dan yang lebih teruk mereka juga ANGGUK dan bersetuju dengan Kafir yang menghina Pemimpin Islam yang lain..alasannya mudah..Dap adalah sekutu rapat Pas !!

Haji Hadi, Presiden yang tak pernah d uji dalam pertandingan parti pun sama, khabarnya lulusan yang sama dengan Nik Aziz..Mesir..entah apa pengkhususan yang d ambil oleh Hadi dan Nik Aziz..entah lulus atau separuh jalan..semua Rakyat Malaysia pun tak tahu..kalau tengok dari segi mulut hapak dan d kunci oleh KAFIRUN..SAH Nik Aziz dan Hadi Awang hanya manusia biasa yang TAHU apa itu Islam..FAHAM ? pergHHH jauh lagi tu..

PM Najib pemimpin yang d pilih oleh Rakyat Malaysia..dan aakj cabar..pernah tak Najib selar pemimpin pakatan haram jadah dengan kata-kata yang keras dan menghina..pernah ? tuuuiHHH !!

Siapa yang keluarkan kenyataan KERA DALAM JAGAAN ? tanya Hadi Awang !!




Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 13, 2013 at 12:33 PM

MINTA BACAKAN ARTIKEL INI KEPADA TGNA, TGHA, DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA, SEMASA MEREKA NAK TIDUR, SUPAYA MEREKA BOLEH FAHAM.

Anonymous
May 13, 2013 at 12:56 PM

PAS dah teruk diperdaya... moga sedar siapa sebenarnya musuh Islam. Allah dah pesan hati2 dengan Yahudi dan Nasrani sebab mereka tak akan berhenti selagi kita tak ikut mereka. Sudah2 lah jangan bersekongkol lagi dengan mereka. Syaitan2 yang bertopengkan manusia ni memang banyak tipu daya untuk menghancurkan manusia. Mereka ini adalah musuh yang nyata. Ingat apa kata Mat Sabu " Saya lebih rela makan babi dengan Guan Eng dari makan ayam dengan Najib" Subhanallah... Saya berdoa Allah buka mata hati TGHA. Skrg adalah masa pembersihan dalaman PAS dari puak tali barut dan Anwarinas. Semua yang merosakkan PAS dari dalam telah kalah dan diturunkan dari jawatan. Moga TGHA boleh membawa PAS kembali kelandasan seperti waktu diterajui oleh arwah Ust Fadzil dulu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger