Label 10

Home » , , » Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan Nikah Dengan Nik Suryani TV3 ?!! Tahniah !!

Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan Nikah Dengan Nik Suryani TV3 ?!! Tahniah !!

Written By AAKJ on Thursday, May 16, 2013 | 3:20 PM


Tarikh : 25 Mei 2013
Tempat ; Pusat Tamaddun Islam Terengganu 

Tahniah Aakj ucapkan..semoga Allah kekalkan sepanjang hayat pernikahan ini !!
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 16, 2013 at 3:58 PM

Tahniah. Saiful Bukhari.

Zulkifli
May 16, 2013 at 3:59 PM

Setinggi-tinggi tahniah kepada Saiful & Nik Suryani....semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....

Anonymous
May 16, 2013 at 4:09 PM

sepul lain la..

Anonymous
May 16, 2013 at 4:43 PM

Semoga diberkati Allah..jagalah didiklah zuriat anda

Selepas anda melakukan sumpah dan bertaubat...kehidupan anda menuju jln yg tenang..itulah petunjuk Allah...Allah tidak berkata tapi memberi pentunjuk

Semoga dikurnia anak yg comel

AMINNNNN

YA ALLAH LINDUNGILAH KELUARGA INI

AMIINNNN

Anonymous
May 16, 2013 at 4:57 PM

Bukan saiful tu kaki bontot ke?..sian la isteri dia..xpe..mat sabu ada..

Anonymous
May 16, 2013 at 8:26 PM

anjing kau mamat 4.57pm..org kawin dirikan masjid pun kau ckp merapu..brg kali mak kau main dgn babi bru lahirkan kau..cian kau ni

Anonymous
May 20, 2013 at 4:29 PM

dulu azizan bekas driver anwar nak akad nikah kat perlis....tok kadi desak tanya betul ke kena liwat....azizan jawap tak betul semua tu....kan dah kantoi.....kali ni saiful pulak, harap2 tok khadi akan bertanya lagi macam tu....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger