Label 10

Home » » Live ! Mahkamah Seksyen PJ: Hanya 20 Penyokong Melayu Bersama Nik Nazmi !! Mana Cina ?!!

Live ! Mahkamah Seksyen PJ: Hanya 20 Penyokong Melayu Bersama Nik Nazmi !! Mana Cina ?!!

Written By AAKJ on Friday, May 17, 2013 | 10:25 AM


Hanya 20 orang Melayu..hanya itu saja penyokongnya yang iring Nik Nazmi pagi ini..yang lain dok tidur..atau takut nak hadir atau biarkan saja mangkok ni kena caj d Mahkamah atas dakwaan penganjuran himpunan kera dalam jagaan d Kelana Jaya baru-baru ini !

Suasana sepi..rupanya malam tadi rangkaian sebaran SMS yang mengajak kera-kera hitam yang lain supaya datang sokong Nik Nazmi GAGAL sepenuhnya !!

"..hehe adala sikit duit minyak bang.." - budak Melayu yang masih muda belia dan rasanya tak layak mengundi..

Turut sama hadir beri sokongan adalah Ahli Parlimen Kelana Jaya..puok kera ni mana ada kerja..dah hampir dua minggu..apa Ahli Parlimen Kelana Jaya buat ? nak jengok rakyat ? hahaha tunggulah dekat PRU14 nanti..masa tu adalah muka taik yang tak tahu malu ni !!

Mana Anwar ? aakj jolok sikit budak Melayu muda yang pakai tshirt hitam tu.."..entahla bang..saya ni d suruh datang..ada manis-manis..saya datang..."

Semalam nik nazmi d minta ke mahkamah d SINI

Nik NAzmi berhadapan dengan dakwaan d bawah seksyen 9(1) akta perhimpunan aman 2012, sabit kesalahan denda tidak melebihi RM10 Ribu !!






Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 10:57 AM

PADAN MUKA.
DIA INGAT DIA HEBAT............MMAMPOS LAH ENGKAU.
HA HA HO HO HE HE

Anonymous
May 17, 2013 at 11:00 AM

Contoh orang2 Melayu yang tak lengkap pengetahuan..

Anonymous
May 17, 2013 at 11:24 AM

Bagall, layaknya jadi babi dan anjing dap dan anuar aljuburit almampos.

Anonymous
May 17, 2013 at 11:26 AM

CINA mana oiii??? mana muka2 BABI, tak nampak pun!!!!!

May 17, 2013 at 11:36 AM

cina bersama masa nak gulingkan kerajaan je..masa kena cas batang hidung tak nampak...

tak nampak lagi ke melayu dlm pr...mainan cina????

buta ke hape????

cina nak gunakan da kudakan melayu pr jee..tak sedar2 lagi ke

Anonymous
May 17, 2013 at 12:12 PM

Tu lah dia sebenarnya mainan cina2 nih. Mereka sokong gila2 dan sertai demo gila2. Last2 yang kena saman orang melayu gak. Hahaha.... mangkuk. Ambik ko. Nak lagi.......

Anonymous
May 17, 2013 at 5:06 PM

Padan muko...haha..terima la balasan..

Anonymous
May 17, 2013 at 8:54 PM

terlalu taksub sangat...padah menimpa memakan diri sendiri......

Anonymous
May 17, 2013 at 11:41 PM

Dah abis tunggang pecut la apa lagi tunggu...

Dap dah menang...dah tak nampak muka hang

Hang pulak kena tendang kat kuda....

PADAN MUKA HANGGGGGG BODOH

Pahlawan Melayu..Melayu tak kan hilang
Hang Tuah..Jebat..Lekir Lekiu..Kasturi

Hangggg Bodoh piangggggg

Anonymous
May 19, 2013 at 12:44 AM

Nazmi ni saya yakin akan bebas juga. Dan alasannya:

- salah alamat atau
- nama tidak dieja dgn betul atau
- tarikh kejadian tidak sama atau
dan sebagainya lah....

Anonymous
May 19, 2013 at 9:04 AM

nik nazmi
belajar dibawab tajaan bumiputra ludah balikhak bumi. ni adalah salah satu pelapis anwar.
dia ni anak ofg mana keturunan apa ye?

dia ni, kj, kena jaga jaga..tendency jual melayu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger