Label 10

Home » » Terkini !! Himpunan Kera Dalam Jagaan : Polis Serah Saman Pada Nik Nazmi !! Anwar Sembunyi ?!!

Terkini !! Himpunan Kera Dalam Jagaan : Polis Serah Saman Pada Nik Nazmi !! Anwar Sembunyi ?!!

Written By AAKJ on Thursday, May 16, 2013 | 10:45 PM


Gerakan buru penganjur Himpunan Haram, himpunan kera dalam jagaan bermula !!

Lebih kurang jam 8 malam tadi, pasukan polis dari cawangan D9 Pj telah menyerahkan saman hadir mahkamah pada esok, 17/5/2013, di Mahkamah Seksyen PJ. Yb Nik Nazmi, Adun Seri Setia Kelana Jaya bakal berhadapan dengan pertuduhan menganjurkan Himpunan Haram tanpa kebenaran pihakberkuasa, pihak polis...d bawah akta Perhimpunan Aman Seksyen 9(5)...Himpunan Anak Kera Di Kelana Jaya !!

Sehubungan dengan ini, puok kera dalam jagaan terus sebarkan SMS supaya berkumpul dengan berbaju hitam kononnya nak beri sokongan pada Nik Nazmi..nampak gaya puok kera ni dah mula d buru sebaik saja bertukar Ketua Polis Negara !! waHHH hebat perkembangan ni..

Lepas ni rakyat Malaysia akan tengok..semua penganjur himpunan anak kera dalam jagaan ni bakal d kutip sekor..sekor..!!

Mimpi "BLACKOUT" bakal menjadi igauan ngeri kali ini !!

Tahniah Polis..anda semua hebat..rakyat Malaysia sayangkan Malaysia kerana negara ini aman !!


Share this article :

+ comments + 11 comments

May 16, 2013 at 10:54 PM

TAHNIAH POK LIH...SELAMAT MENJALANKAN TUGAS DENGAN AMANAH!!!

Anonymous
May 16, 2013 at 11:00 PM

Act fast before its too late.

Anonymous
May 16, 2013 at 11:04 PM

mulai skrg PDRM dbawh pengurusan baru wajib jg ada campor tangan politik mcm sblum2 ni.kes lahad datu dh kene 8 org baru nk bertindak.intergriti kepolisian wajib dkembalikn mcm zaman arwah tun dr ismail dn tan sri ghazali shafei!

Anonymous
May 16, 2013 at 11:19 PM

harap2 jgn kes FROZEN bila smp kat tangan AG....berat ...berat 4tahil tuhhhh......

Anonymous
May 16, 2013 at 11:21 PM

polis jangan takut ambil tindakan. pentingkan suara demokrasi majoriti yang mahu keamanan. mereka telah mengganggu hak asasi kami untuk hidup aman. ambil iktibar dari peristiwa lahad datu. setakat 20 000 ke 50 000 ke apalah sangat dengan rakyat malaysia yg 20 000000 lebih tu. polis mesti pentingkan yang juta2 baru malaysia aman. jangan biar polis malaysia dijadikan bahan ketawa oleh polis2 dunia kerana penguatkuasaan yang tidak efficien

Anonymous
May 16, 2013 at 11:43 PM

Sebelum ini pdrm di bangai, d tibai, d henyak, d hina, di maki, d pukul, d gigit, Menetri KDN masa tu beri amaran sahaja, Rakyat. Amat caya spin media sosial pembangkang mengatakan Polis Zalim, maka tamai lah rakyat malaysia yg turut bersimpati terutama gulongan atas dan pertengahan di sambang bangsa yg undi dap dan pkr baru baru ini, itu fakta yg kita tahu , Paklah pulak tubuhkan suruhanjaya dan suruhjaya mengikut tekanan pihak NGo pro yahudi itu, Beberpa seksyen undang2 d pindah di ubah ikut selera meka, Iba Najib akibat nak pancing Undi dari puak ini hapuskan ISa dan EO , dan akta cetak. Maka berlaku lah apa yg berlaku sekarang, Akta baru mengantikan ISA amat lemah dlm usaha Cegah sebelum Parah ..Atau cegah sebelum berlaku apa apa insiden yg memmudaratkan negara, Dgn Menteri KDN yg Baru IGP yg baru yg kelihatan tegas, selepas ini jgn lah sokong Puak laknat ini, Dokong fan beri lah semangat pada PDRM, Dan Menteri KDN dan IGP jgn lah memgambil tindakan atas SPIN cerita Polis ganas dan itu ini, Dan media srus Perdana jgn lah payahkan semangat PDRM dan ATM setiap tindakan dgn tujuan sensasikan berita untuk menaikan rate penunton atau pembaca.. Syabas PDRM..Kini We all da letakkan harapan semula kepada PDRM dan Menteri KDN sekarang

Anonymous
May 16, 2013 at 11:45 PM

Ooop Pejabat Peguam Negara wajar Berani jgn Polis ambil tindakan Pihak Pej Peguam negara pulak buat taik..selalu Kes tsangkut di sini lah dan mahkamah..tangguh tangguh tangguh..

Anonymous
May 17, 2013 at 12:20 AM

tangkap dan liwat kurang asam atau halau out from tanah melayu- nuak manusia yg terjijik 'tapi species ni sukak buntot

Anonymous
May 17, 2013 at 12:27 AM

Manusia manusia....jaggut sejemput...nak ikut sunnah nabi...ikut janggut aje...perangai ikut abu jahal

Jgn lupa abu jahal juga pakai jubah pakai serban cara arab janggutnya juga pjg..kalah janggut hang

Hang pi la demo besaq ajak org pas tu..pi kat penang....demo kat dap cina laknat tu...Melayu kat sana dah abis tanahnya peniaga Melayu byk susah byk masalah...tak kan mata hang buta

Nak buat suraupun tak boleh azan bising...hangkan Islam pas Islam..tak kan muda lagi dah buta hati tuuu

Bagi elaun penghafaz sikit dah heboh...mudah bbenor Melayu pas pkr dibodek ditipu ditunggang....BERI SIKIT RAMPAS.BESAQ

Anonymous
May 17, 2013 at 10:33 AM

syabas...camnilah ketegasan polis...
biaq depa kecut perut

Anonymous
May 19, 2013 at 11:21 AM

KP PDRM mesti ambik tindakan ...jangan rasa takut....bila takut ...lagi ramai yg kutuk PDRM....denda RM 5 mengikut akta hautan 1948 ni dh lapuk.....nak kan jer denda ke RM 500 Ribu atau lebih ....baru padan muka petualang negara ni

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger