Label 10

Home » » Kesederhanaan Perkahwinan Azhar Idrus Hanyalah Pembohongan !!

Kesederhanaan Perkahwinan Azhar Idrus Hanyalah Pembohongan !!

Written By AAKJ on Monday, May 27, 2013 | 12:00 PM



Nak nikah..nikahlah..nak tambah bini..tambahlah..nak auta masyarakat dengan ILMU KOSONG dan ILMU JUAL UBAT..sorilah..bukan semua yang dengar itu bodoh..bukan semua yang datang ceramah itu boleh d tipu !

Siapa tak kenal azhar..pelawak yang d naikkan pangkat sebagai ustaz..dari ustaz surau..naik taraf jadi ustaz masjid..dari situ naik pangkat jadi ustak padang bola..lepas terus naik lagi pada ustak stadium..dan makan besarnya berakhir d astro..bukan sikit d  bayar..khabarnya cecah puluhan ribu..khabarnya..

Yang hebatnya lagi..d Terengganu..azhar dapat LESEN BESORR..dan makin seronok bila Lesen tu dapat dari Jabatan Agama Terengganu sendiri..khabarnya Azhar bebas mengajar d surau dan masjid Terengganu yang d bawah pentadbiran Jabatan Agama Negeri..betul ke..??

Nak mengajar apa kalau diri sendiri pun tak mampu nak dapatkan tauliah ? kenapa perlu tauliah ? tak perlu ke ? sesiapa pun boleh mengajar ke ? beli kitab kay Mydin dan hafal 2 3 4 hadis dan firman tang cara ambik wuduk dah d kira boleh mengajar ? atau boleh lilit serban tak de 'ekor' srupa kepercayaan lain pun kira syarat jadi ustak ke..atau nak kena pandai sarung jubah dan simpan janggut ?

Yang aakj dengar..ramai parasit dalam jabatan agama Terengganu..betul ke..parasit politik yang mana siang kerja d pejabat..malam dok usung pentas ceramah ?

Tang azhar nikah baru..cu perati molek dalam youtube dia..apa mangkok ni kata..apa mangkok ni dok merapu tang nikah kawin..dia pernah kata..'sederhana dalam nikah kawin'..apa takrif sederhana tu zahar ? mung nok boddo sapa ni ?





Baca selanjutnya d SINI

Esok : Azhar Idrus Kaya Raya dengan duit sedekah tin milo ?


Share this article :

+ comments + 17 comments

Anonymous
May 27, 2013 at 12:15 PM

Parasit Majlis Agama tu bukan setakat kat Terengganu je ... negeri lain pun banyak ... asal nama pejabat kerajaan ... maka banyak lah mereka !!!

Tak caya ... anda belum berurusan dgn pejabat kerajaan !!!

Anonymous
May 27, 2013 at 12:59 PM

Ostad2 lagu ni ni jahat boleh idop kaye raye dgn air liur..beribu2 pengikut taksub fanatik.. serupo ayoh PIn jugak.. bnde agama ni ore Melayu mudah pcaye.. sbb jahil nok ngaji.. nagji ikut yotube.. pahtu jmpe ostad lagu ni.. lawok maki je.

Krjn kena lihat lah punca2 kejahilan ini wpun ilmu dlm TV radio sekolah2 tk putus2.. pengajian free of charge di masjid2.. tp hok lagu ni jugak ramai.

Anonymous
May 27, 2013 at 1:01 PM

kate Mcd haram..last2 kantoi kt McD. munapik.. buat lawok bodo..maki hamun UMNO last2 kawen cr pucuk mude jgk..

Anonymous
May 27, 2013 at 2:52 PM

Begitulah..abu jahal pakai jubah serban hebat ala arab....samakannnnn..pakaiannya..

Hati hanya Allah yg tau...tapi kita diberi akal utk berfikir...fikirlah fikirlah..Allah selalu mengingatkan hambanya berfikir jgn mudah menerima percakapan org lain.

Byk duit tazzzz...kata kerajaan zalim...rakyat susah...boleh kahwin 3 pulak...berila duit berlebih tu kat org miskin kata ramai org susah

nak tanya..janda ke anak dara?????

Anonymous
May 27, 2013 at 4:46 PM

pelbagai perkara yang dia buat adalah salah sebab dah tahu dia tu penyokong parti pas. sebelum tu apa yang dia kata semuanya kita angguk yer tak?

Anonymous
May 27, 2013 at 5:20 PM

Syiah sesat sampai sekarang tak sedar2. Ni kan pula pas atau uai. Sesat tak sedar2 sampai mati. Sesatkan umat melayu.

Anonymous
May 27, 2013 at 6:07 PM

bila dia ni dapak title ostak? majlis agama mana yang tauliahkan dia ni ostak.

Anonymous
May 27, 2013 at 7:27 PM

mcm bodo je sek2 mg ni ckp.....org v cramah agama 2, bkn mcm sek2 mung, thu nk ftnah n mngata orng je lebih...skrng2nye Ustaz Azhar yg mg duk kate ni mampu v tnjk ajar, mmpu ubah ank2 muda leni utk lebih dekat agama, sek mg????nape ad???huh hapeh...hahaha...

Anonymous
May 28, 2013 at 12:41 AM

Admin tahniah...calon kaki fitnah, semoga neraka jahanamlah tempat org yg memfitnah dan mencaci guru2 agama ni, admin ni bukan islam kottt...

Anonymous
May 28, 2013 at 1:36 AM

Jgn g2 anon2x sume...bia la die ngn cara die,yg pnting kte sume jgn ikt sme taraf cm die..Allah maha mengetahui ape yg kite lakukn kerane ssgguh Nya hnya Allah yg menentukn sma ada kte msk syurga @ neraka...tiada siape di donia ini yg brani jamin dirinya mau pown owg len msk syurga kecuali Nabi Muhammad S.A.W dan para nabi2x dan jge para sahabat yg dijamin syurga buat mereka oleh Allah S.W.T

Anonymous
May 28, 2013 at 2:12 AM

dok payoh backing la kalu bende hok dok molek ustaz buat..mung perhati la ustaz ni sejok glamer dan pitih mudoh ni..hampir lupe dunia dia..hampir kembali kepada sifat jahiliyah lama dia..harap kopiah dan jubah jer..hok lain sembang je lebih..takdok sipat zuhud langsung..kalu orang lainorang dok bising..mapuh ke mung ah..ni bila tang kokrang cakap sedap nok mapuh..hok dengo pulok sek sek tolol jahil ketawa dok berenti dalam masjid..koho suke la ustaz ni...

Anonymous
May 28, 2013 at 10:56 AM

Dunia dah nak kiamat...yang benar dihina dan yang salah disokong. Insaflah wahai manusia- manusia yang masih cetek ilmu agamanya....

Anonymous
May 28, 2013 at 1:35 PM

aku dok hine dia kawin..tapi cakap tak serupa bikin..tak boleh dijadikan contoh langsung..kalau orang lain bukan main dia kutuk..kau..kau..tang kena kat dia..penyokong fanatik dia yang bodo pulak cover...pikir la..ustaz mung tu perlu jugak ditegur..diperingatkan...lama lama hanyut dia..ye la..pengikut ramai..harta dunia mari macam hujan..aku je hebat..orng lain BODO belake..

Anonymous
May 30, 2013 at 1:33 AM

Dunia hari ni...yang tak pandai boleh menguasai orang yang pandai....dunia sudah terbalik...kalau dulu para ulamak dan cerdik pandai yang mengnakhodakan dunia.....sekarang orang yang cetek ilmu dah pandai mempengaruhi dunia....huru hara akan berlaku....ingatlah..bahananya akan dirasai semua ...

Anonymous
May 30, 2013 at 11:14 PM

Ulama dulu tak macam ulama sekarang..ada sebilangan ulama sekarang gila dunia!! tu yang merosakkan title ulama sendiri..

Anonymous
June 1, 2013 at 9:03 AM

Usaha uai tarik belia ke masjid.admin ko usaha nk tarik belia ke konsert bodoh..admin ko 2 yg kene fikir ape jasa ko kpd agama..kalo bodo duk diam.kikikikiki

Anonymous
June 1, 2013 at 1:35 PM

betul..kata UAI klu nk kenal golongan munafik senang je..cthnya..admin nie..dah la.jahil..bodus..pulak..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger