Label 10

Home » » Keramat Menteri Besar Kelantan Baru : Petrol Yang Di Jumpai Jenis Ron 97 ?!

Keramat Menteri Besar Kelantan Baru : Petrol Yang Di Jumpai Jenis Ron 97 ?!

Written By AAKJ on Friday, May 31, 2013 | 2:00 PM


Berikutan penemuan itu, maka timbullah spekulasi dan khabar angin mendakwa kemunculan tiba-tiba minyak petrol itu adalah petanda betapa barakahnya pemerintahan PAS di Kelantan sehingga dikurniakan minyak petrol yang mungkin saja dari jenis RON95 atau barangkali juga dari gred tinggi seperti RON97.

Secara automatik nama Menteri Besar Kelantan yang baru Mohd Yaacob atau lebih dikenali sebagai Mat Yakob menjadi tersohor kerana kejadian itu berlaku di kawasan DUN Pasir Pekan yang diwakilinya dan kebetulannya ia timbul selepas seminggu beliau menjadi MB Kelantan menggantikan Nik Aziz.

Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 31, 2013 at 3:08 PM

Ni macam apartment terbakar di pulau pinang semalam(30/5/2013) datang bomba nak padam bila masuk dalam rupanya makmal proses dadah, kes telaga minyak pula polis kena selidik takut-takut tangki tempat simpan minyak untuk seludup, kalau tidak sapa-sapa yg nak petrol percuma pergilah di Kelantan dan ceduklah dalam telaga ajaib tu kerana minyak disitu tak perlu kilang tapisan untuk mengeredkanya tut tut keluar ron tertentu...akai ada ka !

Anonymous
May 31, 2013 at 3:09 PM

Perigi AJAIB....Ahmad Albab....?.

Setahu AKU hanya satu je Perigi ajaib....yang ada kat muka bumi ni....dimana sumbernya Air Zam-Zam......

Kalau yang lain tu....kena siasat dulu.....lagi pun KELALAR lah....siap mengandungi minyak yang dah diproses.....alangkah baiknya kalau cucuk je paip kat batang pokok kelapa sawit....siap boleh tadah kuali.... he.he.he......

Anonymous
May 31, 2013 at 3:30 PM

geng geng royalti ni memang lapar duit hasil minyak kot eh? cepat je diaowg smpai dengan alasan nak buat kajian dulu.Wah! hebad!

Anonymous
May 31, 2013 at 5:06 PM

Benar tu..cucuk kat batang pokok kelapa dpt minyak kelapa...minyak urut original
hehehe

Anonymous
May 31, 2013 at 8:49 PM

Bkn petrol.air daun ketom tu.sbnrnya geng2 tu dah mabok daun ketom.air karat pun disangka petrol.bodoh mcm lembu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger