Label 10

Home » » Himpunan Kera Dalam Jagaan Kelana Jaya RM150 Sekepala !!

Himpunan Kera Dalam Jagaan Kelana Jaya RM150 Sekepala !!

Written By AAKJ on Saturday, May 11, 2013 | 1:00 PM


"..RM150 sapa nak bagi bang..seronok..seronok..bukan kami sokong pun.." - Man Ganja, nama samaran dari Subang Jaya !

Selama ini semua orang tahu..upah antara RM25 hingga RM500 yang d beri untuk datang ke mana  saja himpunan kera dalam jagaan d buat..cuma antara dapat dan tak dapat je haha..yan tak dapat tu kena kapor je la..kena tipu hidup-hidup !

Tak percaya cuba tanya kepada ketua ranting atau cabang atau kepala d tempat anda..kalau dia kata tak de maka anda terus saja ke Tropicana, pejabat parti anwar dan anak beranaknya..tanya betul-betul dan minta mereka bersumpah laknat kalau mereka kata tak de..

Bukan aakj nak cabar tapi yang dapat duit tu siap bagitahu semua orang dan dia pula tukang ajak.."duit depa bagi,,undi kami tak bagi..padan muka.."

Tengok saja sapa yang datang..40% yang tak mengundi..samada mereka tak cukup umur atau memang tak daftar atau lewat daftar atau mereka bukan dari semenanjung..yang kelakarnya..siap punggah orang gaji indon dan filipina ikut datang bersama..tunggu aakj keluarkan gambar !!

Dapat je RM150..anda takkan tak tahu ke mana puok kera ni pergi ? Tengok gambar kat bawah tu..hahaha ke mana depa pi..tak dapat agak? adehhh



Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
May 11, 2013 at 1:51 PM

SAH!!!!!REKOD BARU!!!!!

Ketua Menteri 3 minggu jatuh kepada

LIM GUAN ENG......Hore Hore Hore

Anonymous
May 11, 2013 at 2:02 PM

MAJLIS SAMBUTAN MERAIKAN KEJAYAAN PAKATAN HAPRAK RAKYAT YANG TELAH MENGGONDOL ANUGERAH UNDI POPULAR

Anwar Ibrahim - Perdana Menteri 2 tahun
Lim Guan Eng - Ketua menteri 21 hari
Lim Kit Siang - Ahli Parlimen 3 minggu

Anonymous
May 11, 2013 at 2:17 PM

RM150 seorang....? Waaah bagus tu boleh juga buat belanja...Ada lagi perhimpunan PR pengundi BN pun nak bersama janji bayar dulu.....

Anonymous
May 11, 2013 at 6:23 PM

Darwin membeliak mata sambil mengusap hidung.....BENARkan kataku ada manusia spisis Moooo......nkey (glamorrrr sikit namanya)

Sapa tau mana rumah DARWIN NIII

Byk suku sakatnya berkeliaran.........

MasyaALLAHHHHHH.........lindungilah keturunanku dr mudah terpedaya...

Anonymous
May 11, 2013 at 6:29 PM

Haiya....mali mali.....saya tau saya tau.....lu olang takde tau ma.......

Lumahnya.........di......

(aiya......lu cakap apa maaaaa....takde paham maaaa)

May 11, 2013 at 8:30 PM

bapak kau penipu.. aku join due2 parti sebelum PRU.. join pas.. seikhlas hati..ta de dpt wang sogokan... aku join BN.. hny utk konvoi di kawasan taman perumahan aku.. satu kpale seratus.. ape cite.. bnyk2 yg konvoi.. hampir semue budak skola yg d upah.. phhuuuiihhh penipu

Anonymous
May 11, 2013 at 8:40 PM

Hg bodoh sbb tu kena tipu.lps tu hg tipu org lain plk.hg ingat org lain bodoh mcm hg ka nak percaya crita bodoh hg

Anonymous
May 12, 2013 at 7:48 AM

politik Wang tidak perlu berselindung lagi..ada Di kedua2 pihak..tapi yg penting adalah matlamatnya...kuasa WAJIB ada pada bangsa majoriti MELAYU...Pas terlalu lemah utk menghadapi Dap...fikirkanlah...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger