Label 10

Home » » Hannah Yeoh...I Know What U Did Last Raya Cina...Part 1 (Nikah sahaja)

Hannah Yeoh...I Know What U Did Last Raya Cina...Part 1 (Nikah sahaja)

Written By AAKJ on Friday, May 17, 2013 | 9:00 PM



Sepenggal yang lalu..2008 hingga PRU13, Hannah goyang kaki..masuk Dewan Sidang Dun hanya berfacebook..apa juga masalah yang d hadapi oleh warga Subang Jaya..beliau halakan pada MPSJ untuk selesaikan..masalah kesesakan dan keamanan penduduk Subang Jaya beliau halakan pada Polis...semua masalah..dia halakan pada orang lain..nak jumpa ? hahaha samada anda jumpa pembantu dia d pejabat Adun Dap Subang Jaya..atau anda boleh jumpa dia d ceramah 'donation' makan malam kononnya untuk tabung PRU Dap !

Ada penduduk Subang Jaya mengadu.." nak jumpa d rumahnya..dia bukan tinggal d Dun Subang Jaya..sama seperti YB Pakatan yang lain.." keluhan warga Subang Jaya !





"..dia menang kali ini kerana Calon MCA BN tak kuat..kuat benda lain..dan kami tiada pilihan.." tegas warga Subang Jaya..warga keturunan Cina..

Apa dia buat ? dia anjurkan dialog dengan penduduk sekali sekala dan bawa pegawai MPSJ bersama..nak harapkan dia bantu buat kebajikan..dia bagi alasan dia wakil rakyat yang tak kaya..padan muka kena tipu !

Mana rumah beliau ? Khabarnya beliau tinggal d rumah baru..Putra Heights dalam kawasan Parlimen Kota Raja..ada guard ke? kenapa tak duduk d Dun sendiri ? takut ada warga Subang Jaya datang minta tolong malam-malam agaknya..

"..apa susah..semua Penyelaras Dun BN yang buat..masalah anak sekolah..masalah kekotoran yang MPSJ buat tak nampak..dan macam-macam lagilah.."- sumber

Penjaja Cina Subang Jaya sendiri pun mengaku.."bumbung tempat menjaja ni atas usaha Penyelaras MCA Dun Subang Jaya..kalau nak harapkan dia..dekat pilihanraya adalah dia muncul tengok kami.."

Hannah Yeoh nasib baik kali ini..nasib baik betul sebab Dun Subang Jaya majoritinya Cina dan agama mereka Kristian Avengelis yang mana Subang Jaya adalah pusat Avengelis..betulkah Hannah ?

Undi Melayu Subang Jaya beliau tolak tepi..undi Melayu campur undi India..masih tak mampu mengatasi jumlah undi Cina..apalagi tiba-tiba melonjak jumlah pengundi Cina baru-baru ini..

Kenyataan bongkak ini datang dari mulut Cina Subang Jaya sendiri..

Ada juga Cina Subang Jaya yang tidak bersama Dap kata.."minta PM bagitahu awal..Menteri Besar datang dari Subang Jaya..kami sokong calon UMNO.." dan tambah beliau.."..Subang Jaya kawasan elit..biarlah kali ni Menteri Besar datang dari Dun sini.."..terkedu aakj dengar pengakuan Cina Subang Jaya yang kecewa dengan calon MCA...

PRU14..Hannah bakal berhadapan masalah besar..bukan semua Cina Subang Jaya sokong beliau..'tsunami cina' baru-baru ini adalah 'tsunami ciptaan'..TSUNAMI IMPORT !!..aakj pun perasan masa jaga pusat mengundi sekolah cina USJ1..jumlah kalah d Pusat Mengundi itu tak jauh bezanya dengan PRU12..hanya tempat lain ada kebanjiran Cina Import..tempat yang mana UMNO leka..maaf aakj terpaksa cakap..USJ1 kubu kuat UMNO..dia takut kita perasan..dia tambah pengundi IMPORT d USJ lain !!




Hannah lupa..sebongkak mana pun..d PRU14 dia bakal berhadapan dengan krisis yang dia ciptakan sendiri..pengundi d tipu..kononnya berimej bersih..kononnya setia pada suaminya yang berbangsa India..dia lupa..dia pakai baju tradisi India hanya ingin mengaburi pengundi India Subang Jaya..dia lupa..wayang yang dia mainkan kononnya setia pada sang suami takkan bertahan lama.."aakj ada d mana-mana' !!

Hannah bersama siapa d Airport Bangkok pada Raya Cina yang lalu ?

Hannah pegang tangan siapa ? ehhh pegang ke berjalan sambil peluk seseorang ?

Jejaka itu suami orang ? Bujang ? Teruna ? India ? Melayu ? Cina ?..soalan untuk Hannah !!

Aakj tanya..bukan tuduh..jawablah kalau tak betul..maklumlah d Airport besar..maklumlah orang tua kata pelanduk dua serupa..hahahah bersambung..part II panas..ke hotel mana ya..or..adeyyyy

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 11:08 PM

Hebat tu Melayu mpsj yg menyokong pembangkang...tukang cuci taik sinyonya ni

Pemimpin UMNO jgn lagi bantu dan terhegeh hegeh kat cina..mereka semua kaya raya...
Menghina Melayu mengutuk Melayu

Kalau nak bantu ...pegi kat kawasan UMNO aje...
Dah tiba waktu kita tegas...jgn cuba nak pijak kepala Melayu..

Pemimpin juga harus dgr dan terima pendapat org bawah. Jgn hanya terima pendapat penasihat anda saja. Mungkin mereka tidak bergaul dgn org bawah..tidak mendpt maklumat yg tepat.

Anonymous
May 17, 2013 at 11:21 PM

Setuju sangat!!!!
Hentilah sikap mengampu org cina nie....
Jagalah hati dan perasaan pgundi yg setia...
Mitos kehilangan undi cina akan menumbangkan bn hanyalah satu dongengan!!!!

Anonymous
June 5, 2013 at 9:43 AM

tau xper...btpa menagih undi org cina lgpon majoriti penduduk malaysia adalah melayu so UMNO kna giatkan aktiviti bantu org melayu terutama di kawasan kampung...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger