Label 10

Home » , » Eksklusif ! Fenomena Makhluk Sepet Sewaktu Pengundian !!

Eksklusif ! Fenomena Makhluk Sepet Sewaktu Pengundian !!

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 12:00 PM


Bukan nak wujudkan sentimen rasis ! Bukan nak timbulkan rasa dendam..cuma sekadar nak minta pandangan sahabat-sahabat yang sentiasa bersama aakj dalam isu politik Tanah Melayu !!

Salahkah kita minta dan desak pihak yang betanggungjawab agar membuat siasatan yang menyeluruh, siasatan yang serius tentang kemasukan manusia sepet cina dari China !!

Kes pemerdagangan manusia..penyeludupan bayi..siapa yang d tangkap ?..Cina..d mana ? Penang yang paling banyak !

Warga pelacur dari bangsa apa dan d datangkan dari mana ? Berapa yang d tangkap dan berapa yang d hantar balik dan berapa yang tinggal dan berapa yang tinggal d Malaysia untuk jangka masa amat lama ? Siapa bapak ayam..Cina..anda tak nampak lagi siap pergi ke China dan ambil cina China d sana !!?

Kenapa tiba-tiba Cina Rasis berkerumun d depan pagar tempat mengundi, klik d SINI..kenapa mereka cuba alihkan isu bahawa Bangla yang akan datang mengundi..puok kera ni nak kita tak fikir yang lain..fikir hanya Bangla, indon dan Myamar yang datang sebagai pengundi BN..pengundi yang muka Cina semua goyang kaki masuk mengundi..ada sapa peduli..ada ?

Tolonglah wahai pegawai-pegawai berkenaan..jangan tunggu sampai esok..kadar kematian Cina dan kadar kelahiran kena cek betul-betul..

Sekadar permintaan..kalau ada yang nak bagi cadangan sila..aakj terima..tqtqtq

Lihat video "Bangla" d serbu Cina..sengaja nak tunjuk samseng ! tuuuiHH !!
Klik d SINI


aakj : bukan nak hina makhluk ciptaan Allah..sekadar nak jelaskan betapa tertipunya kita d PRU13 kali ini..tunggu aakj bongkar siapa 'sukarelawan SPR' yang bekerja pada hari tu..tunggu..
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 12:33 PM

sebenarnya wajah Mata sepet Dr tanah besar boleh kita kenal..mereka ada perbezaan dgn Mata sepet Malaysia...Dan iras wajah Mata sepet Dr tanah besar amat banyak pada pru 13 yg lalu..pru14 kita akan tangkap seko2 Mata sepet ni...

Anonymous
May 10, 2013 at 12:56 PM

2 tahun lepas pihak imigresen keluar kenyataan lebihkurang 90,000 pelawat lebih masa(overstay) dari Cina PRC masih berada dalam negara.

Itu 2 tahun lepas, tidak mengejutkan kalau sekarang mungkin dan mencapai ratusan ribu..

Anonymous
May 10, 2013 at 1:00 PM

sbb tuh kalo guna sistem biometrik masa mengundi lebih elok n sesuai dgn takrifan negara mmbangun yg maju...mmg aq ragui puak mata sepet neh...ramai yg dok sama beratur masa ngundi dgn aq xreti cakap melayu wlpon sepatah sbb aq saja2 cari modal nak sembang dgn depa...

Anonymous
May 10, 2013 at 1:23 PM

Buat statistik kelahiran dan kematian setiap kaum...ha ha hasilnya mata sepet tak ada yang mati mati.Ic dan surat kelahiran dibagi pada pendatang cina.Patut lah ramai mata sepet gaya pelacur mengundi sekarang.Tangkap tangkap hantar ke negeri cina .

Anonymous
May 10, 2013 at 5:48 PM

Di selangor rumah urut meningkat daripada hanya 700 buah sebelum 2008 kepada lebih 6000 buah pada tahun 2013, setelah PR ambilalih, lagi 5 tahun bayangkanlah berapa pulak jumlahnya...dipercayai tempat-tempat beginilah pendatang Cina PRC tinggal..

Pihak berwajib perlu siasat takut2 ada sindiket yg melibatkan pengeluaran mykad pada puak ini..

Anonymous
May 10, 2013 at 7:16 PM

yang kahwin ngan china made lagi.
kat tempat aku ada. kan kawin pun, gf dia je.
keje kontraktor buat rumah.
kot 80 org kawin ngan china? sapa tau?
Singapore dah mula bwk masuk beruang panda n chinaman beramai2.
Menteri pelancongan ubah dasar balik.
Kawal kemasukan mereka.

Anonymous
May 10, 2013 at 7:40 PM

Itu le trick cina babi ni...kalo baca blik ksah yakjuj makjuj ciri2 depa ialah bermata sepet, pendek dan berkembang biak d serata dunia...buka kitab blik kalo xcy n tya ustat2 yg berintelektual...tp bkan azhar idrus yg ngaji agama x dlam mana yea...hrap gelak je lbih...tp 0 xde ape...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger