Label 10

Home » , » "Bagitahu Najib, Yang Sokong PR Adalah Peniaga-Peniaga Cina & Ekonomi Malaysia Cina Pegang"

"Bagitahu Najib, Yang Sokong PR Adalah Peniaga-Peniaga Cina & Ekonomi Malaysia Cina Pegang"

Written By AAKJ on Saturday, May 18, 2013 | 1:42 PM



"..orang-orang cina banyak menguasai ekonomi dan bursa saham d Malaysia, kalau umno boikot cina.. ekonomi akan merundum.." - Timbalan Pesuruhjaya Pas !!

perghHHH takutnya dengar..takut hingga terasa nak berak atas muka puok kera pas..tuuuiHH !! bolOO !! Kenyataan dari Pemimpin No2 Pas Negeri Sembilan d himpunan Anak Kera Hitam yang d bayar antara RM25 hingga RM250 semalam d Seremban.

"..saya dari damansara bang, taruk minyak, ada belanja sikit, kami datang.." - peserta anak kera yang d pelihara anwar..yang tak tahu apa-apa tentang politik Malaysia..

Bila d tanya.."apa itu undi popular..?"..budak muda yang ingin d kenali sebagai Mat Yo ni jawab mudah je.."lantak la bang..saya datang seronok-seronok je..orang bayar..kita datang.."

Anda sendiri boleh test anak cina yang dok terpekik terlolong kononnya nak PRU Bersih..depa faham ke tak soalan anda..depa faham ke tak apa makna UNDI POPULAR dan puok kera ni tahu ke tak MENANG 1 UNDI di KIRA MENANG!

Aakj malas nak tanya..sebab puok taik ni bukannya reti cakap Melayu..Bahasa Malaysia..entah pelacur atau GRO mana ntah..sekali tengok muka macam Vietnam pun ada..

Bila aakj dengar dengan bongkaknya Orang No2 Pas Negeri Sembilan nyatakan bahawa EKONOMI MALAYSIA CINA PEGANG..aakj senyum sendirian..itu sajalah tahap pemikiran Melayu Pas yang bangga mendapat undi kononnya solid dari cina bandar !

Malah mangkok jamban itu turut nyatakan ;

 "Umno hanya berkuasa dan mempunyai pengaruh di kawasan kampung hulu"

hohoho mangkok jamban ni terasa amat bangga menguasai bandar..menguasai Cina bandar..

Macamana dia jadi Pemimpin No2 Pas Negeri pun aakj tak pasti..nak kata bodoh katanya dia Doktor..doktor rawat orang sakit atau falsafah aakj tak pasti..tapi bila pikir dalam Pas celaka ni, kalau jenis lubang hidung yang boleh d cucuk..dialah yang akan naik..

Beza antara Undi Popular dan Undi Elektoral pun tak tahu nak jelaskan atau sengaja nak tipu "cina bandar" yang kononnya lebih cerdik dari Melayu Hulu..aakj rasa baik u all ludah je muka jamban ni hahaha..

Aakj tengok malam tadi..80% cina hadir..muka nampak ketat..nampak takut sebab dah mula bocor sokongannya selama ini..dah mula nak berkira..nak bergantung d jubo# anwar..bimbang takut BN tak pedulikan mereka lagi..

Kepada Menteri Besar Negeri Sembilan..kalau masih tak paham dengan mesej ini..aakj tak tahu nak cakap apa..

Kalau tak faham dengan "Cina Bandar Seremban" dok berniaga apa hingga depa kononnya dabik dada kata KUASA EKONOMI maka aakj pun dah tak reti nak kata apa..

Jengok-jengoklah BISNIS apa yang kencang sangat d Seremban tu..BISNIS LENDIR..MB tahu ke apa maknanya tu..buatlah sesuatu..kita nak tengok EKONOMI jenis apa yang mereka banggakan sangat ni..jangan sampai kena ludah dengan Melayu Hulu sudahla..







Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 18, 2013 at 3:09 PM

INILAH MASA UNTUK MEMPERKASAKAN ISLAM DAN BANGSA MELAYU AGAR TIDAK TERPINGGIR DI TANAH AIR SENDIRI.
-----------------------------------
Kepada SEMUA pemimpin yang telah DIPILIH RAKYAT. Pemikiran rakyat pada zaman sekarang tidak lagi sama seperti pemikiran rakyat pada zaman dahulu; lebih bijak dan kritis. Memimpinlah dengan penuh ikhlas dengan niat bersungguh sungguh untuk membela nasib bangsa dan agama. Jadikanlah agenda mengumpul kekayaan peribadi itu dikedudukan terbawah sekali. DEKATILAH rakyat; sentiasa ADA apabila diperlukan. Saya amat percaya, jika semua wakil rakyat melakukan ini sahaja, BN pasti akan menambah kekuatan dimasa akan datang, apa lagi kalau lebih dari itu.
-rakyat kerdil tak berparti-

Anonymous
May 18, 2013 at 3:47 PM

padan muka ali rostam. 'cina tak kenang jasa saya'.
'U GOT SERVED'

ada kuasa, dia joli sana sini. bagi projek sana sini kat cin sampai org kampung org melayu perlukan bantuan pon tak boleh nak tolong.
ini psl la org benci umno. BN. aku bkn org PR. meluat juga tgk anwar.
tp sikap2 byk pemimpin umno yg buat hal, kerna nila setitik, habis susu sebelanga.
pihak lain pun, teruslah menjalankan agenda mereka bila nampak saja kelemahan ni.
ali rostam. balik bertaubat. kalau hang nk buat apa2 jahat pon, itu hang punya pasal..
tapi kalu dah diberi amanat, untuk menjaga rakyat tp balek2 ko jaga periuk nasik cinat2 yg kuat bodek tu janji ko mcm2, last2 lah, terkena.nasiblah.

Anonymous
May 18, 2013 at 4:57 PM

anjing maner yg menyalak tentang dato ali ni...kau tinggal kat melaka ke....aku orang melaka...tinggal di bukit katil...aku tahu apa yg dato ali dah buat untuk melaka...memang dah banyak makan taik lah kau ni.... anon 3:47 pm memang babi

Anonymous
May 18, 2013 at 8:04 PM

Kerana kita negara Islam Allah bagi kita rezki minyak dan Petronas.

Anonymous
May 19, 2013 at 2:50 AM

Huh mat.sabu betul betul penyokong setia cina dap.....dulu sebut kisah Islam aje dah kalah sebut cina aje....nikmat ke duit di sana

Dah kalah..dap menyalahkan pas...dihina sebegitu masih terhegeh hegeh..hang ada rahsia ke dgn dap nuor....takut rahsia pecah

Hang ingat ekonomi Malaysia di pegang cina laknat aje ke....hang ingat kami peduli ekonomi cina...kecuali la hang nanti tak dpt habuan lagi

Ooooiii mat sabu kuasa beli di tgn Melayu...cina tu yg dah meroyan takut brg diboikot..diguna la hang utk menakutkan Melayu...

Hang ingat kami bodoh...yg bodoh Melayu pkr dan pas ditunggang cina.

Oooi mat ooiii mat pi sana pakai serban jubah pi bagi ceramah agama....bersekutu dgn kafir utk menghancurkan Islam

Sebelum ceramahkan org...ceramah dulu org sebelah hang kawan baik hang..

Anonymous
May 19, 2013 at 3:08 AM

Pecah tembelang hang.hang mengaku sendiri. Dibelakang pr peniaga peniaga cina yg menguasai ekonomi..hebat hang ditunggang cina dap laknat utk memecahkan Melayu dan bagi dap berkuasa....lepastu hang tunduk menyodok mcm babi kat cina...campakla serban hang jubah hang kat laut.

Berapa byk hang dibayar dah berapa lama?

Tuihhh.ekonomi cina yg jatuh bahalol....

BUY MALAY BUMIPUTERA FIRST

Menteri besar yg baru tau ke hang buat kerja ni..nik aziz tau....hadi awang tau...????????

Hoi org pas...padan hang semua di calit taik ke muka hang semua...ditipu mat sabu..ditunggang hang semua..

Dap TUNGGANG nuor TUNGGANG sabu TUNGGANG PAS .........kah kah kah

Anonymous
May 19, 2013 at 3:19 AM

TUNGGANG TUNGGANG

Kaya tapi kedekut...adatak sape sape nak hadiah PENYAPU depa ni semua nak bersih jlnraya..longkang..jamban...atau bagi kain lap

Elokla tu bersih bersihla sampah kat jln tu..
Tak kan la dap takde juragan penyapu kot....

ORG DAP CINA HAM KA CHAN MEMEGANG PENYAPU SAMBIL MENUNGGANG KUDA/BABI BERARAK UTK MEMBERSIH JLNRAYA

kakakakaka

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger