Label 10

Home » » Anwar Mengejar PRU14 Ketika Umur 71 Tahun, Guan Eng Bersedia "Servis" Melayu

Anwar Mengejar PRU14 Ketika Umur 71 Tahun, Guan Eng Bersedia "Servis" Melayu

Written By AAKJ on Monday, May 6, 2013 | 10:50 PM


Pada PRU14 ini umur mereka :

Umur Anwar Ibrahim 71 tahun
Umur Hadi Awang 71 tahun
Umur Lim Kit Siang 77 tahun
Umur Lim Guan Eng 58 tahun

Itulah antara usia pemimpin pakatan haram jadah yang masih terkial-kial bernafsu besar untuk terus duduk d kerusi wakil rakyat walaupun mereka tak pernah jenguk rakyat !

Simpan artikel ini..kalau depa ni panjang umur maka anda akan lihat..mereka akan tetap bertanding !

Anwar..ada servis rakyat ? ada jenguk kawasan sendiri setiap minggu ? ada masuk jenguk ke dalam rumah orang miskin ? Jenguk jantan layu dan liwat pekerja sendiri adala..jenguk dan bayar pelacur adala..tuuuiHH !!

Hadi Awang..tuuiHH !! sama je..bila dia jenguk ? bagi Terengganu sepenggal pun dia tak mampu jaga..tambah bini adaa..

Lim Kit Siang..berjumpa pengundi ketika hari pilihanraya saja..babilah !

Lim Guan Eng..rakyat kena buat temujanji d Komtar kalau nak jumpa..kalau pak guard lepas..maka bolehla jumpa dia..

Semua yang d atas tu adalah contoh kepada semua pemimpin bilis mereka d bawah..JUMPA rakyat hanya ketika dekat dengan PRU dan kalau nak jumpa sangat maka pergilah ke ceramah-ceramah politik anjuran mereka..nakharap depa ni masuk kampung dan bersalam dengan penduduk? tuuuiHH !! takkan dapat !

Kini semua dah tahu..kalau PRU12 kecohnya ketara bila pakatan haram jadah berjaya kerana menumpang gelora dalaman BN..kini d PRU13, isyarat jelas telah d hantar oleh Cina Rasis bahawa mereka inginkan KUASA mereka sendiri dan sanggup buat apa saja asalkan tonggak Melayu, UMNO hancur dan tidak menjadi tulang belakan BN lagi !

Pas terkial-kial jatuh merudum..panglima mereka sendiri hanyut..Timbalan dan Naib Presiden Parti yang berlabel Isle kalah tersungkur !

Parti milik Anwar pun sama..hanya calon Cina je menang..yang calon Melayu dan India..terkial-kial..ada yang d kuburkan terus !

Apa kita nak hairan, Melayu wajib jaga Melayu dan Cina dan India wajib jaga bangsa masing-masing. 

Kepada Pejuang UMNO..pejuang Bangsa Melayu yang Islam agamanya..jangan takut..dulu..Tanah Melayu pun Melayu yang jaga, Melayu yang pertaruhkan nyawa..Cina dan India kita bawa dan benarkan mereka tinggal ketika itu hanya untuk kerja d lombong dan ladang getah.

Kepada Pejuang UMNO..lebih 50 tahun kita menjadi pemimpin No1 Malaysia. Ketika kita jatuh kita dah lihat bangsa mana yang datang bantu seperti kita bantu mereka dan ketika kita kuat, bangsa mana datang menempel, membodek dan mengipas kita !

Kepada Pejuang UMNO..tak mampukah kita nak buktikan bahawa UMNO mampu berdiri sendiri..?!

..bersambung...




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 7, 2013 at 1:11 AM

Kita mampu berdiri sendiri. Jgn tawakkal pada makhluk. Tawakal kpd Allah. Tak yakinkah kita dgn kuasa Dia. Mereka merencanakan makar. Jadilah sebahagian dari rencana Dia. Dia juga punya rencana.

Anonymous
May 7, 2013 at 12:03 PM

Insyaallah pada PRU14 melayu akan bangkit....melayu dah tahu puak2 ni.

Anonymous
May 21, 2013 at 12:48 PM

Kt kena phm kehendak rakyat... Br kt bleh b'jaya lg cemerlang pd PRU-14. Pemimpin BN wajib dgr nadi rakyat.. Ape yg rakyat mahu? Kedua : Tapis kn kerakyatan atau update status stiap rakyat mlaysia dgn ada nye surat beranak. Br di beri kn ic. Pusat hiburan, kuda (judi) wajib di perketatkan utk kebaikan anak muda MELAYU.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger