Label 10

Home » » Anda Percaya Teresa Kok Dapat Majoriti 50,000 Undi ?!! Mana Datangnya Pengundi Cina ?

Anda Percaya Teresa Kok Dapat Majoriti 50,000 Undi ?!! Mana Datangnya Pengundi Cina ?

Written By AAKJ on Friday, May 17, 2013 | 4:30 PM



Undi terhadap Teresa Kok meningkat 14270 pada PRU13 (61500 - 47230), manakala calon BN menurun 790 (10738 - 9948).

Jika pengundi BN yang 790 orang itu beralih kepada Dap, maka jumlah yang sepatunya diperolehi ialah 48020 saja (47230 + 790), berbanding 61500. Musykil tu!!!

Dilihat dari segi perbezaan peratusan pengundi pula ialah 7.9% (83.6 - 75.7). Jika 7.9% ini ditukar kepada angka kita akan dapat pertambahan pengundi sekitar 3731 (47230 x 7.9 / 100). Sekiranya kesemua 3731 pengundi ini memihak kepada Teresa, maka paling banyak beliau akan mendapat undi 50961 (47230 + 3731) bukannya 61500. Disitu ada lagi jurang perbezaan 10539 undi. Musykil lagi!!!

Baca fakta d SINI


Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 4:41 PM

Pengundi Hantu bangsa Cina yang memaang sah tidak tahu berbahasa Melayu di Malaysia. Pihak yang berkenaan kena cari mana Cina-Cina dari Chaina yang masuk ke Malaysia?

Anonymous
May 17, 2013 at 5:01 PM

ya.. nie kes pengundi hantu cina juga nie..

kalau bangla tu pengundi hantu @ pendatang.

yg kat atas tu bukan yg sama ka..

sendiri mau pikir.

Anonymous
May 17, 2013 at 5:08 PM

Hahahahahahah
Kahkahkahkahkah....aku berjaya....akuberjaya
tipu spr, tipu melayu, tipu rakyat malaysia
hahahahahahah

padan muka korang

Anonymous
May 17, 2013 at 5:23 PM

enteri KDN kena siasat, Mana datang ramai pengundi Hantu Dap ini. Kalau bangla boleh lah kita cam muka meka kalau china cina mana nak cam, Lagi satu Pegawai SPR d tempat membuang jndi bukan pegawai JPN yg boleh sahkan kad pengenalan seseorang warga, Meka tengok ada nama dalam senarai mengundi maka meka boleh saja mengundi.. Isu Bangla utk kalih perhatian pengundi Hantu Warga china cina

Anonymous
May 17, 2013 at 5:29 PM

tolong siasat laaaa....ada import dari taiwan kaaa dari vietnam kaaa dari tanah besat kaa pulau kecik kaaa dari kapal tong & son kaaa

Anonymous
May 18, 2013 at 12:01 AM

Menyeringai macam hantu dapat tunggang Melayu.bodoh pkr dan pas...padan muka lu

Hahahahahihihihihuhuhuhehehe

La lu olang antu....

HAM KA CHAN....baju itam

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger