Label 10

Home » » Akhirnya Pengundi Cina Nik Nazmi Biarkan Beliau Keseorangan Di Dakwa !! Kena Bodohkan !!

Akhirnya Pengundi Cina Nik Nazmi Biarkan Beliau Keseorangan Di Dakwa !! Kena Bodohkan !!

Written By AAKJ on Friday, May 17, 2013 | 3:30 PM




Dah kena bodohkan dengan pengundi Cina !! bolOOO !!

Ini sms semalam " Yb Nik Nazmi akan di dakwa kerana himpunan black 505 Rabu lepas d Stadium KJ esok 17 Mei 830 pagi di Mahkamah seksyen PJ. Jemput Datang beramai-ramai tanda sokongan dengan memakai hitam.."

Ada Cina kemaruk nak kuasa datang  ? Mana mereka ? Yang datang hanya wartawan dan jurugambar cina sahaja hahahaha ketepek kena Nazmi kali ni..Anwar malu besar !!! Ahli Parlimen PKR Kelana Jaya datang pun tak mampu menarik sekor pun penyokong cina kemaruk kuasa datang..GAGAL !!

Nik Nazmi d dakwa atas kesalahan d bawah seksyen 9(1) akta perhimpunan aman 2012, hukuman d bawah seksyen 9(5) dan sabit kesalahan denda tidak melebihi RM 10 Ribu.

Tahniah PDRM..ini baru permulaan..Rakyat Malaysia menyambut baik tindakan pantas PDRM untuk menahan 'kemaraan' kumpulan yang cuba mewujudkan suasana yang tidak aman d negara ini. 

Kita ada undang-undang..dan kita bukan berpaksikan undang-undang RIMBA !!

Salah tetap salah..nak guling kerajaan yang menang melalui proses DEMOKRASI bukan cara d Malaysia..dan sebagai Anak Melayu..apakah kita mahu 'Tanah" ini d kuasai oleh manusia yang bertopengkan Iblis ? Sanggupkah kita melihat manusia rakus menjarah 'Tanah' ini...?!

Dulu kita d jajah..hampir 350 tahun..apakah kita inginkan "Tanah" ini d jajah lagi sekali oleh 'musuh dalaman" ?

Pertahankan Malaysia dari KUMPULAN SI KITOL ini !!
Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 3:46 PM

Alah denda ciput je tu...letaklah RM100,000 Ke barulah seratus kali pikir sebelum berdemo.Ambik ko Nik Nazmi.

Anonymous
May 17, 2013 at 3:47 PM

PADAN MUKA KO SETAAAAANN!!!!!

Anonymous
May 17, 2013 at 3:51 PM

Kalau kt singapura lama dah dorang ni dipenjarakan. Tak kasi can punya.. Sebab tu jarang dengar rakyat dorang berdemo.

Anonymous
May 17, 2013 at 3:54 PM

ko ingat cina binatang komuniSIAL tu nak jilat bontot ko????

Anonymous
May 17, 2013 at 3:57 PM

Celah gigi je 10 ribu...tempat aku org pkr adalah org kaya kaya..kontraktor2 yg tak dapat kontrak..marah terus nak tukar kerajaan..org melayu memang kuat berdengki!

Anonymous
May 17, 2013 at 4:15 PM

Sape nik nazmi ni? Cina-cina kat luar tu kenal sangat ke dengan mangkok ni?

Anonymous
May 17, 2013 at 4:18 PM

KONTRAKTOR YG MASIH MENDAPAT KONTRAK DENGAN GLC PUN RAMAI YG MENYOKONG PEMBANGKANG.

May 17, 2013 at 4:22 PM

mana cina2 tak iringkan ko nazmi??? inilah melayu yang nak tunjuk hero.. tapi mengkhianati negara, bangsa dan agama sendiri. DAP senyum je sampai ketelinga...

Anonymous
May 17, 2013 at 4:38 PM

Pengkhianat tak sedar diri...ingat Cina Cina tu saying sangatlah dengan dia...ptuuuiiiiiii, kecik2 tak nak mampus dah besar sikit nak tunjuk lagak, ingat terror sangatlah...makan babilah kau..

Anonymous
May 17, 2013 at 10:41 PM

Itulah org Islam yang merosakan negara yang dipimpin org Islam ingin menjadikan sebuah lagi negara Islam kucar kacir seperti negara Arab..sekarang negara arab aman ke setelah arab spring..

Anonymous
May 17, 2013 at 11:22 PM

Dia lupa selama ni cina yg tunggang dia..cina yg guna dia..cina yg bodohkan dia..

Cina tuan dia...dia kuli aje...HAPRAK

Cina dah menang....tendang la apa lagi..jgn lupa cina kafir kata Melayu boleh dibeli dgn duit... Melayu Bodoh tapi bukan MELAYU UMNO....yg bodoh Melayu pkr dan pas...

PADAN MUKA LU...MEMECAHBELAHKAN BANGSA MELAYU ISLAMMMMMMMM

DEPA CINA KAFIR...masuk dlm kepala hang

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger