Label 10

Home » » #AnalisaPRU13 : MCA Tutup Pejabat Khidmat Rakyat !

#AnalisaPRU13 : MCA Tutup Pejabat Khidmat Rakyat !

Written By AAKJ on Wednesday, May 8, 2013 | 10:00 PM


Saranan Aakj..MCA wajar tutup semua pusat khidmat masyarakat baik d pusat maupun d bahagian-bahagian d seluruh Malaysia. Guna cara lain yang terbaik untuk mengembalikan kepercayaan Cina Malaysia kepada MCA !

Sekurang-kurangnya kita dah tahu bahawa Cina Rasis tolak MCA maka tak perlu tunggu lama dan tak payah jumpa pun dengan mereka..Cina Rasis ni kaya raya dan yakinlah mereka takkan datang jumpa kalian semua !!




MCA wajib berubah secara total..bukan guna parti untuk jawatan peribadi dengan ada unsur mengugut BN supaya beri itu dan ini..

Bawa orang muda ke MCA..yakinkan mereka, MCA adalah platform terbaik untuk Cina berjuang. 2008, BN terasa bahawa Cina merajuk jadi BN beri segala macam kepada MCA supaya MCA tak lari dari BN, kini Allah tunjuk segalanya..MCA terjerat atau d jerat atau memang MCA dah nak lari dari BN ?

Move Forward !

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 8, 2013 at 10:10 PM

SEKAT SEKOLAH VERNAKULAR.... KILANG CINA RACIS !!
SEKRG ADAKAN CUMA SATU SEKOLAH SAHAJA BANTUAN PENUH KERAJAAN SEPERTI SEKOLAH WAWASAN. BIARKAN SEKOLAH CINA TERUS BEROPERASI TETAPI DGN DANA YR MEREKA USAHAKAN SENDIRI kalau mereka tak mau pindahkan anak2 mereka ke sekolah wawasan. SURUH MEREKA MINTA BANTUAN KEWANGAN DRP DAP DAN JGN IKTIRAF KELULUSAN SEKOLAH CINA LAGI.

Anonymous
May 9, 2013 at 12:57 AM

Kalau dikatakan china tu tetap lah china tak munkin mereka punya hati yang tulus seperti hati melayu.Kalau china berbaik atau terlalu baik dengan kita tu mesti ada sebab nya atau mahu nya.Lebeh jelas baik ada mana nya dalam bidalan kita.
Anwar bekas orang kerajaan sudah cukup banyak merosakan akan kestabilan kerajaan.Apa akan jadi kalau banyak lagi orang kerjaan dari MCA engan menjawat jawatan kerajaan yang baru yang akan di bentok.
Sekarang mereka sudah yakin mereka sudah tak perlu lagi BN kerana DAP sudah dapat satukan sokongan china.China sudah kuat kalu 10 orang bekas penjawat kerajaan yang berada dalam MCA keluar parti lalu masok DAP atau PKR munkin mereka2 ini akan mebawa banyak lagi beban kepada kerajaan BN.
MCA sudah buat keputusan BN perlu buat keputusan juga.Kalau mereka sudah tunjuk tidak setia kawan hanya keputusan PR 13 ini menjadikan alasan ok go head tinggalkan BN.Jemput DAP kalau DAP tolak ok tak apa tinggalkan china.Tak perlu buang masa memikirkan china yang selalu berbaik dengan melayu hanya ada maana nya.Masa Merdeka dulu Melayu disuroh memastikan bangsa2 yang di inport Beritsh dulu ka Malaya (china dan india) terjamin kesejahteran mereka.
Tetapi sekarang ini chin ini sudah mahu lawan tuan.Kerajaan perlu bertindak bukan confromi tidak ada confromi lagi.Waktu untok melayu berbaik dengan china sudah tammat kita perlu bertindak.

May 9, 2013 at 1:11 AM

Aku setuju kalau MCA tutup semua bilik gerakan dan pusat khidmat.

Ini untuk mengajar kaum cina yang menolak mereka.

Selama ini mereka mencari MCA apabila menghadapi masaalah tapi apabila mengundi diberikan kepada DAP. Biar kita tengok setahun bagaimana kaum cina nak menyelesaikan masaalah adakah DAP aka membantu.

Kita lihat sama-sama......

MCA tak perlu merajuk terima saja jawatan yang PM akan tawarkan.

Apa terjadi bukan kehendak MCA tapi kehendak kaum cina sendiri.

Jadi biar DAP yang hadapi masyarakat cina dan bantu mereka pula.

Semua yang dah penat bertungkus lumus bekerja salama ini kini boleh anggap mereka sedang bercuti. Bangkit semula bila PM panggil semula nanti..... o.k

May 9, 2013 at 9:20 AM

kerajaan tak perlu lagi layan kaum cina..mereka ini hanya pandai bermuka-muka dan ambil kesempatan..batalkan semua janji kepada kaum ini..tolak cina..ABC(asal bukan cina).

May 9, 2013 at 10:56 AM

Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Anonymous
May 10, 2013 at 3:02 PM

aku sokong cencaluk punye pendapat....MCA wajar tutup kedai sbb dah x laku...join aje UMNO...UMNO saje parti yg x racist...lagi pun ape yg nak dimalukan...dlm UMNO bukan semua melayu India ade mamak ade..iban ade..kadazan ade...arab ade....we are not racist maaaa...cuma nama je malay organisation...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger