Label 10

Home » , , , , , » Terkini Skandal Bini Orang !! Ahli Majlis Ketua Kampung Pas Di Tumbuk Suami !! (Foto)

Terkini Skandal Bini Orang !! Ahli Majlis Ketua Kampung Pas Di Tumbuk Suami !! (Foto)

Written By AAKJ on Thursday, April 4, 2013 | 10:07 AM

Barangkali memikirkan dia adalah seorang ahli Majlis Ketua Kampung (MKK), seorang pemimpin PAS setempat, Ishak bin Ismail membuat SKANDAL DENGAN ISTERI ORANG yang bernama Wan Jak binti Mat. 

Suami Wan Jak, Baharuddin bin Abdul Rashid yang tidak dapat menahan sabar, akhirnya menumbuk muka Ishak di hadapan sebuah kedai makan yang dimiliki oleh Baharom Bahar bin Osman yang juga merupakan ahli MKK Padang Lumat.

Kejadian tersebut berlaku pada 31 Mac lalu, lebih kurang 50 meter dari Pejabat PAS Kawasan Jerai.

 pemimpinpasseks
Lelaki dalam bulatan merah itu adalah Ishak bin Ismail yang dibelasah oleh suami Wan Jak dan kemudian membuat laporan polis kerana ditumbuk.
Menurut maklumat, Baharuddin sudah lama mengesyaki yang Ishak ada hati dan syok dengan isterinya, Wan Jak. Bagaimanapun, disebabkan tidak mempunyai bukti, sekalipun telah diberitahu oleh ramai orang, Baharuddin menyimpan perasaan dan menaruh dendam terhadap Ishak. 

Ishak Ismail berusia 58 tahun, manakala Baharuddin pula berusia 56 tahun. Wanita yang menjadi 'rebutan' itu pula berusia 47 tahun. 

Ketiga-tiganya tinggal di Simpang Tiga, Sungai Daun, Yan, Kedah.

Setelah sekian lama menjeruk rasa, akhirnya Baharuddin terjerembab dengan pasangan berkenaan. Kemesraan keterlaluan antara Ishak bin Ismail dengan Wan Jak, yang bekerja di kedai makan Baharom Bahar, menyebabkan Baharuddin tidak dapat menahan sabar. Berlaku pertengkaran kecil di hadapan kedai makan Baharom Bahar dengan Wan Jak cuba menyebelahi Ishak dan... TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 4, 2013 at 11:05 AM

Pelik pulak aku dengan perangai muslimat muslimat aka bini bini org pas ni.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger