Label 10

Home » , , , » Sah ! Agbimuddin Kiram Bukan A.D.O Daerah Kudat

Sah ! Agbimuddin Kiram Bukan A.D.O Daerah Kudat

Written By AAKJ on Thursday, April 4, 2013 | 12:09 PM


Ketua rombongan pengganas yang datang ke Lahad Datu bagi mewakili Kiram III bukan Penolong Pegawai Daerah Kudat seperti yang dicanang oleh pakatan haramjadah !!

Dasar perangai manusia iblis, apa saja bala yang datang ke Malaysia mereka akan cuba tanam bahawa ini semua salah UMNO BN ! Hinggakan insiden pencerobohan pengganas di Lahad Datu dan Semporna , Sabah juga dikatakan wayang oleh UMNO dan BN.

Keceluparan melampau Tian Chua dan juak penganut pakatan haramjadah yang mengundang kemarahan rakyat Malaysia tidak diduga oleh mereka. Tian Chua ingat bila dia lontarkan tuduhan liar bahawa insiden Lahad Datu dan Semporna adala konspirasi UMNO maka beliau akan mendapat sokongan Rakyat malaysia. Beliau silap dan kesilapan ini terlalu besar umpama bangkai hapak yang tak mampu ditutup lagi oleh Anwar sendiri.

Bagi nak alihkan isu, nak alihkan kesalahan besar ini maka Tian Chua dan seluruh jentera yang mereka miliki berusaha wujudkan cerita yang tak wujud. Bekerja siang dan malam bagaimana nak dapatkan kembali simpati rakyat Malaysia, nak supaya rakyat Malaysia percaya setiap cerita baru yang mereka cipta. Semuanya GAGAL !!

Pakatan Haramjadah terjerat dengan mainan mereka, orang tua kata, silap lidah buruk padahnya !!

Kononnya mereka buat penyiasatan bahawa Ketua Kumpulan Pengganas Kiram III, Agbimuddin Kiram adalah bekas Penolong Pegawai Daerah Kudat. Pakatan haramjadah canang cerita fitnah ini kerana tiba-tiba  nama Anwar juga turut dikaitkan dengan insiden yang mengorbankan 10 Syuhada Anggota Keselamatan Negara.

Resah bimbang rahsia makin terbongkar, bimbang nama Anwar yang terkait makin jelas dan nyata buktinya maka pakatan haramjadah yang giat melatih jentera maya mula merekayasa cerita karut bahawa Agbimuddin Kiram pernah menjawat jawatan Penolong Pegawai Daerah Kudat.

Mereka lupa, pakatan haramjadah cuba lupa, Kerajaan negeri Sabah malah mana-mana kerajaan negeri ada menyimpang rekod perkhidmatan setiap pekerjanya.

Agbimuddin Kiram, atau "Datu Puing" mengikut rekod beliau tidak pernah menjawat jawatan Penolong Pegawai Daerah Kudat atau di mana-mana daerah pun di Sabah.

Lahir pada 24 September 1941 di Maimbung, Sulu Filipina. Mendapat pendidikan di Jolo Central School, Filipina dan menamatkan pengajiannya di Philippine Muslim College pada 1959.

Menjadi guru di Filipina dan menyertai beberapa NGO di Filipina seperti Ahli Sulu Teachers Association dan Brod-X Association.

Akhirnya menjadi panglima pemberontak harapan Kiram III dalam misi kononnya nak ambil balik Sabah.

Tian Chua dan seluruh jentera pakatan haramjadah cuba tutup cerita ini semua. 

#TanyaSama Anwar, apa dia buat di Filipina berjumpa dengan Nur Misuari ?

#TanyaSama Tian Chua, dia bersama dengan Sivarasah masuk ke Filipina untuk apa sebelum kejadian meragut nyawa Anggota Keselamatn Negara ?

#TanyaSama Pakatan Haramjadah, apalagi mereka nak spin selepas ini !!



Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
April 4, 2013 at 12:57 PM

sebab pembangkang memg IBLIS SETAN dan HARAMJADAH besar

Anonymous
April 4, 2013 at 1:04 PM

this obviously involved the national security . arrest tian chua sivarasa and most wanted ANWAR ibrahim for "coup d'etat" with the intruders to compromise the national security !!! let them be the ONE MSIAN CRIMINALS !!!

Anonymous
April 4, 2013 at 1:17 PM

depa cekap manipulate issue...umno plak lembab tangkis fitnah...

yg penting bg mereka message fitnah dah masuk dlm pala otak pencacai mereka....

pencacai mereka perlu di doktrin hari2 utk kekal bersama syoiton anwar...

kebenaran dikemudian hari itu isu lain bg mereka...

Anonymous
April 4, 2013 at 1:33 PM

tanya sama nuar...pesal cabut lari dari permatang pauh.

Anonymous
April 4, 2013 at 2:40 PM

Biasalah orang UMNO,mana nak mengaku..pastu putaq pulak cerita..setakat fakta yg ko beri tu...pptttuuuiiiiihhhh aku nak percaya...

Anonymous
April 4, 2013 at 10:49 PM

Biasa lah orang PR mana nak mengaku..pastu pataq pulak carita
spin sana spin sini..sepanjang penubuhan PR pernah mengaku ada buat salah..? punya lah maksum mengalah kan nabi..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger