Label 10

Home » , , » #PRU13 : Terkini ! Lagi Sekali PWTC Di Serang Mahasiswa Gila !! Foto !

#PRU13 : Terkini ! Lagi Sekali PWTC Di Serang Mahasiswa Gila !! Foto !

Written By AAKJ on Saturday, April 27, 2013 | 5:15 PM



PWTC !! Mahasewel yang entah dari mana datangnya..tak ubah macam kera yang kena gigit dengan lipan..menjerit terpekik..dah macam bukan MAHASISWA lagi !!

Baru sekejap tad Aakj terima foto dari sahabat yang kebetulan berada d PWTC..musim PRU ni macam-macam puok kera ni buat !!

Bahang kekalahan makin terasa..tak sampai 10 hari lagi BN bakal dapat mandat baru yang lebih besar dari rakyat Malaysia insyaAllah dan kumpulan mahasewel yang d taja puok kera bakal terkedu..segala janji kosong pakatan haram jadah pada mereka akan terbukti !!

Buat malu mak bapak d kampung dan buat imej MAHASISWA makin ke jamban !!

InsyaAllah aakj update cerita sambungan..tq Lyna




Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 27, 2013 at 5:29 PM

Beruk beruk ni nak apa lagi? SIAL..

Anonymous
April 27, 2013 at 5:48 PM

Ku caya lah di pakatan perintah jika mahasiswa buat mcm i i alamat kena pecat dari terus belajar, B masih ada perasaan simpati, kesian sebab meka ni melayu..yg masih bebal..biasanya puak ni bila meka ni da berkerja..adus malas, kaki pempuan, kaki ponteng, sibuk berpolitik..masa sedang belajar semua meka nampak negatif..hakikatnya meka la perosak perkhidmatan kerajaan kini dan selamanya

Anonymous
April 27, 2013 at 6:06 PM

This is what happen when the PARENTS FAILED to EDUCATE AND NURTURE their children.

Anonymous
April 27, 2013 at 7:27 PM

Mahasial Melayu ni nak TINDAKAN DISIPLIN seperti yg dirasakan oleh "rakan mereka" yg kena gantung 3 semester. Bawa kes ke Mahkamah, kantoi. Apa nak jadi dengan segelintir anak Melayu Mahasial ni... DAP dapat perintah Malaysia ni baru korang tahu untuk nasib masing2. Tengok apa jadi orang melayu singapura? Mahasial Melayu yg tunjuk perasaan tu memang tak ada otak. Kalau adapun otak, macam otak udang (TAIK)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger