Label 10

Home » » #PRU13 : "Saya Akan Bela Semua Kaum.." - Janji Calun BN Dun Seri Setia !

#PRU13 : "Saya Akan Bela Semua Kaum.." - Janji Calun BN Dun Seri Setia !

Written By AAKJ on Saturday, April 27, 2013 | 7:00 PM


Selama sepenggal yang lalu saya bersama warga Seri Setia, Kelana Jaya ! - Halim Samad

Datuk Halim Samad, d penggal yang lalu beliau menjalankan amanah yang d berikan oleh Kerajaan BN sabagai Penyelaras Dun Seri Setia, Kelana Jaya..selama itulah beliau menunaikan tanggungjawab tersebut dengan cemerlang.

"Saya bukan Wakil Rakyat mereka ketika itu..tetapi sebagai wakil Kerajaan Pusat, kita tidak pilih bulu..kita berkhidmat untuk semua.." tegas Datuk Halim..

"Wakil Rakyat Pkr hanya kerjanya berceramah siang dan malam di seluruh negara memburukkan Kerajaan Pusat, Kerajaan BN..akhirnya tempat sendiri hanya muncul sekali sekala dan masalah penduduk dan masalah setempat beliau tidak peduli.." tambah Datuk Halim lagi..

Semalam, seperti biasa, sejak dari awal d lantik sebagai Penyelaras DUN Seri Setia, Datuk Halim seperti kebiasaannya akan solat Jumaat d kawasan PJS 10 dan akan bertemu penduduk setempat..selain bertanya khabar beliau akan melawat mana-mana penduduk yang menghadapi masalah dan cuba selesaikan sebaik mungkin..

Kali ini beliau d temani artis Azrul 'Jalan Jalan Cari Makan' yang turut sama berhujan bersama Datuk Halim berjalan dari rumah ke rumah untuk memberi sumbangan kepada OKU dan warga emas.. Sebanyak 5 buah rumah telah dikunjungi mereka.

Yang menarik, ketika melalui sebuah rumah india, mereka memberikan dua bekas yang berisi kuih Vaday (Kuih India) yg baru digoreng demi menunjukkan sokongan kepada Datuk Halim !!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger