Label 10

Home » , » #PRU13 : "Sayalah Yang Cium Zulkifli Nordin" - Deva (Video)

#PRU13 : "Sayalah Yang Cium Zulkifli Nordin" - Deva (Video)

Written By AAKJ on Monday, April 22, 2013 | 2:46 PM



Sokongan kaum India pada Datuk Zulkifli Nordin sudah kembali..beliau d kecam hebat ekoran ucapan panas beliau 10 tahun yang lalu..ketika itu beliau bersama Pas !!

Hebatnya Zul Nordin, Calon BN Parlimen Shah Alam , Selangor..beliau telah meminta maaf d atas keceluparan beliau..kekhilafan yang tak d sengajakan..

"Orang India dah maafkan dia.." Deva

Tahniah Datuk Zul !

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 22, 2013 at 2:59 PM

Ingat semua, PR janji nak kurangkan Kakitangan kerajaan.
Kalau pun tak sokong BN, sokonglah diri sendiri & anak cucu
kita...... UNDILAH ( BN --- X )

Anonymous
April 22, 2013 at 7:42 PM

itu sudah semestinya. penjawat awam kena berfikir dengan bijak sebelum membuang undi. jangan terlalu leka dengan janji manis pembangkang. kalau depa memeritah, nauzubillah memang kakitangan kerajaan pasti sangat akan dikurangkan. tengok lah pulau pinang. apa sudah jadi. jadi berfikir lah dengan bijak bistari demi diri, anak dan cucu kita khasnya yang berbangsa melayu.

April 22, 2013 at 8:00 PM

Kenapa Pr khususnya Dap ingin mengurangkan kakitangan awam,kerana mjoriti ktangan awam trdiri drp org melayu,mana blh dia nak biarkan org melayu senang dgn hidup makan pencen..bukti hati busuk puak rasis ni..

Anonymous
April 22, 2013 at 10:53 PM

Gambar macam nak kena cokek jo

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger