Label 10

Home » , , » #PRU13 : Mustafa Ali Lepas Dari Tindakan Majlis Bubur Syura !!

#PRU13 : Mustafa Ali Lepas Dari Tindakan Majlis Bubur Syura !!

Written By AAKJ on Wednesday, April 17, 2013 | 3:00 PM



Lajnah Tatatertib Pas menasihatkan Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali supaya membuat laporan polis terhadap penyebaran video seks yang didakwa telah menjatuhkan maruah pemimpin tersebut.

Pengerusi Lajnah, Datuk Wan Mutalib Embong berkata, pihaknya hanya boleh memainkan peranan dalam isu video seks itu sekiranya menerima aduan atau laporan polis daripada individu yang terbabit.

Katanya, Mustafa perlu segera membuat laporan polis bagi membolehkan tindakan seterusnya terutama dari sudut perundangan diambil.

"Beliau (Mustafa) perlu buat laporan polis supaya siasatan dapat dijalankan, ini pandangan sayalah. Beliau boleh buat laporan polis antaranya kerana dakwaan terhadapnya telah menjatuhkan maruahnya.

"Ikut perundangan dan tatatertib, kalau beliau mendapati telah difitnah, beliau boleh ambil tindakan undang-undang," katanya ketika dihubungi di sini hari ini...selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 17, 2013 at 5:03 PM

Mcm gampang.x pyh komen la klu mcm tu.setakat suruh buat report polis aku pun blh ckp.x de ke penyelesaian yg lbh praktikal dan segera di pihak majlis syoru pas utk bersihkan isu ni

Anonymous
April 18, 2013 at 10:12 AM

Ayoh!.... Ini orang tua sudah mahu mampus jual seluar dalam lama kah..... Apa pasal dia dok tengok itun seluar dalam ada lobang kah.... Ini punya Underwear mana ada orang pakai.. mahu jual pun tadak laku.....Tapi hairan ya... DIA kasi main dengan pompuan tak ZINA... itu islam kata dosa.. Orang pas macam dia main pompun Itu Haji Hadi pon syok..NO ACTIOn.... PELIK punya pati

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger