Label 10

Home » , » #PRU13 : Masjid Di Conteng "PAS BABI" !! Satu Sandiwara !

#PRU13 : Masjid Di Conteng "PAS BABI" !! Satu Sandiwara !

Written By AAKJ on Sunday, April 28, 2013 | 12:30 AM

PASbabi

wuUUU !! betul betul tenat dah ni !!

Pelbagai insiden ciptaan d buat..pelbagai helah d cari..pelbagai SANDIWARA lakonan d pentaskan pada rakyat Malaysia..semuanya kerana nak raih simpati agar jangan hukum mereka atas kegagalam mereka d penggal yang lalu !!

Di Kelantan..begitulah cara Pas kekalkan kuasa selama lebih 23 tahun..bila dah nak masuk PRU baru maka Pas akan mula ;

1) Buat Janji baru..janji lama campak ke kandang babi
2) Buat Fatwa Baru.."lagu" syurga dan hudud d mainkan semula

Yang paling teruk..mereka merayu agar d peluang sekali lagi sebab penggal lepas mereka kononnya d aniaya oleh kerajaan Pusat BN..kononnya mereka tak ada sumber yang banyak nak majukan dan bangunkan Kelantan..

Itulah antara 1001 alasan yang berulang kali d cipta setiap kali PRU menjelma!

Dari mana duit Adun ni dapat kalau rumah macam istana dengan gaji dan elaun sebagai Adun tak sampai RM10,000 ?

Tak caya lihat video d bawah :



Itu bab janji dan minta nyawa..bab sandiwara,,Masjid pun puok kera ni sanggup propa dengan tulisan sebegitu !! tuuuiHH !! la mung nik !


foto ehsan helenang
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 28, 2013 at 1:29 AM

Ini taktik biasa penganut PAS raih simpati. Dah masak benar dgn perangai puak Khawarij. Jangan terpedaya lagi.

Anonymous
April 28, 2013 at 1:59 AM

dulu2 dah banyak bukti dah, dlm hal babi2 ni lebai2 dungu PAS mmg suka dgn babi, maki org babi, conteng perkataan babi sana sini, dan lebih dahsyat lagi SANGGUP angkut kepala babi letak dlm surau (UM KL), campak dlm kawasan masjid (Sentul KL).

entah2 dorang pun dah suka makan babi sejak bersengkokol dgn DAP ni. sondol depan belakang pun sama mcm perangai babi, ikut tunjuk ajar dari PKR pulak. banyak berubah lebai2 dungu PAS sejak menyokong PR ni ... takebeer ...

Anonymous
April 28, 2013 at 2:23 AM

Serban kat atas kepala berlilit-lilit tp penipu dan pembohong! pun masih ada yg percaya golongan ni maksum dan suci dari dosa! bodoh! mereka ni pun manusia yg Allah ciptakan beserta nafsu. bukan semua yg mampu menangkis godaan dunia ni!

Anonymous
April 28, 2013 at 5:37 AM

Lagi Artis terkenal tanahair menyokong BN -------> ohbulan-pilihanrayaku

AkusayangMalaysia
April 28, 2013 at 8:21 AM

Taktik reverse psikologi PAS ini diambil dr puak Israel, mereka cari simpati dgn kaedah jahat. Taktik begini sering dipakai dlm PRU Kampus IPTA.. dn ejen2 PEMUDA PAS akan jd dalang aturkan gerak saraf jahat lgi DIHARAMKAN dlm Syariat ini utk dptkan simpati pengundi.

PAS menggunakan MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.. mereka skrg akan buat apas shj termasuk main babi.. betina krn mmg itu kegemaran mereka.. mereka hina rumah Allah dgn gerak saraf jahat begini.. pasti balasan Allah amat pedih buat mereka..Aminn!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger