Label 10

Home » , » #PRU13 : Kecewa Di Perangkap PR, Mustapa Ali Mahu Sertai UMNO ?

#PRU13 : Kecewa Di Perangkap PR, Mustapa Ali Mahu Sertai UMNO ?

Written By AAKJ on Tuesday, April 16, 2013 | 2:58 AM



Mustafa Ali, hanya berjawatan Setiausaha Agung Pas, parti yang guna label Islam untuk mengaburi mata rakyat Malaysia..tak lebih dari itu. Jawatan lantikan Presiden, jawatan yang bukannya membolehkan beliau gunakan sebagai tiket untuk bertanding d mana beliau suka..sekadar seorang setiausaha.

Kini Mustafa Ali d aibkan dengan perangkap yang khabarnya d pasang oleh sekutunya sendiri ?

Kenapa Mustafa ? Apakah beliau pernah berura-ura nak lawan Presiden Parti atau mana-mana jawatan tertinggi parti ? jawapannya TIDAK..itulah keluhan yang keluar dari sumber rapat yang begitu kecewa bila video seks Mustafa Ali dengan wanita melayu d paparkan d media internet tanpa tapisan..loud & clear !

Kecoh satu Malaysia, seorang Setiausaha Agung parti yang berlabelkan Islam beraksi 'haram' dengan wanita yang bukan isterinya. Tiada alasan 'mirip' atau tiada bukti 'perut' yang nak d tunjukkan. Aib satu keluarga..Allah saja yang tahu. 

Cubaan puak pakatan haram seperti biasa..UMNO lah yang buat kerja kotor ini..doktrin yang cuba d tanamkan dalam kepala rakyat Malaysia sejak dariawal dulu lagi..mereka sedap balun bini orang..UMNO dan BN yang d tuduh  dan d fitnah !

Akhirnya sudah kedengaran bahawa ini semua kerana Mustafa Ali antara kepimpinan Pas yang bersungguh cadangkan Kerajaan Perpaduan. Siapa yang amat marah bila cadangan ini d bentangkan dan d canang dalam semua akhbar utama negara ? Malah berita ini berlegar kencang dalam medium internet. Siapa yang tak senang duduk ?




Setelah dilakukan analisa, temu bual dan kaji selidik berdasarkan kronologi kes dan maklumat dari rakan-rakan yang masih akttif di dalam Pas, akhirnya berjaya merungkai persoalan yang selama ini bermain di minda. 

Kesimpulan yang ditemui ialah, Mustaffa Ali telah diperangkap oleh 2 kumpulan di dalam pakatan pembangkang yang mempunyai kepentingan peribadi mengatasi ageda perjuangan parti..selanjutnya baca d SINI

Mutakhir..menurut sumber dalaman yang rapat dengan Mustafa Ali, beliau amat kecewa..kedengaran cerita..beliau bakal sertai UMNO !! benarkah dakwaan sumber dari teman rapat beliau..? sama-sama kita tunggu pengumuman yang bakal d buat oleh Mustafa sendiri..

Keadilan Pas :



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 16, 2013 at 3:04 AM

AAKJ... cuba dapatkan gambar jam yang dipakai...

Anonymous
April 16, 2013 at 9:12 AM

Moral mcm tu umno masih nak terima ke?jgn jd bodoh!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger