Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Jurukamera RTM Mati D Pukul Penyokong Pas Di Gua Musang !!

#PRU13 : Jurukamera RTM Mati D Pukul Penyokong Pas Di Gua Musang !!

Written By AAKJ on Tuesday, April 23, 2013 | 10:26 AM



Allahhuakbar !! Innalillah..Al-Fatihah !

Seorang jurukamera sambilan RTM Kelantan, Muhammas Yaakob, 61, meninggal dunia di Gua Musang malam tadi selepas dipukul beberapa penyokong PAS dihadapan pondok milik parti pembangkang berkenaan.

Menurut sumber, berlaku insiden pukul memukul selepas Muhamas dikatakan meminta seorang penyokong Pas mengalihkan kereta mereka di depan rumah beliau yang didapati menghalang laluan keluar kenderaannya.

Selepas dipukul, menurut sumber berkenaan, Muhamas telah kembali ke rumah dan pada kira-kira pukul 1.15 pagi, beliau mengadu sakit dada dan kemudian tidak sedarkan diri. Beliau meninggal dunia tidak lama selepas itu.

"Ada yang kata arwah mengalami sakit jantung selepas dipukul beberapa penyokong PAS. Apapun kita tunggu keputusan post mortem dan sidang media oleh polis', katanya.

Difahamkan, Ketua Polis Daerah Gua Musang dijangka akan membuat sidang media mengenai kejadian tersebut pada hari ini.


Share this article :

+ comments + 41 comments

Anonymous
April 23, 2013 at 10:57 AM

pengikut haram jadah PAS dah jadi kalut,takut pada bayang sendiri..

April 23, 2013 at 11:06 AM

Tangkap mereka yg terbabit dan dakwa.
Masukkan dlm penjara....

Anonymous
April 23, 2013 at 11:08 AM

Tak hairanlah kalau pengikut hamPAS melakukan sedemikian.
P = Parti
A = Anak
S = Samseng

Kena dengan motto partinya

April 23, 2013 at 11:13 AM

Nama saja parti islam..memang PAS dah SeSat.bersalah wajib d hukum.. Jgn bawa pesalah jumpa Nik Aziz nanti dia kata Allah dah maafkan.. Nik Aziz tokguru sesat ug lagi menyesatkan... Auzubillah..

Anonymous
April 23, 2013 at 11:23 AM

..jiran sebelah umah aku penyokong tegar parti Bulan...Suka berserban tapi juga suka maki hamun anak2 dan orang sekeliling...Jenis apa orang semacam nih?!??!?

April 23, 2013 at 11:25 AM

mati tu bukan disebabkan kena pukul... tp diserang penyakit jantung..... Yg umno serang lempar batu kat ceramah yg mengakibatkan ramai cedera sehingga org tua pon menerima nasib sama... Takder pun utusan hebahkan...

April 23, 2013 at 11:27 AM

kalau yer pon.... ubah perangai umno dulu... budaya samseng bermula dr umno

April 23, 2013 at 11:29 AM

Demo ado sini Signal? pok² penganut pas ni main katok ore tuo, sakit tiub padey taya pok² mung nih

April 23, 2013 at 11:30 AM

yg jahat semua pas la ye? yg umno xpernah nye nk siarkan kt tv1, tv2 dngn tv3. nak aje post berpuluh2 video dkt sini.

Anonymous
April 23, 2013 at 11:32 AM

post mortem pun tak siap lagi dah bole kata punca .. hebat..

Anonymous
April 23, 2013 at 11:41 AM

Pas tidak memperjuangkan Islam sebaliknya menzalimi Islam dengan:
@ tuhan mencarut, tuhan samsing
@ mengkafirkan orang lain, mengeluarkan fatwa-fatwa songsang
@ mengeluarkan Amanat Hadi
@ mengizinkan kalimah Allah di gunakan dalam bible
@ mempermain-mainkan hudud
@ bersubahat dengan kafirun yang terang-terangan menolak Islam
@ membelakangkan Islam demi kerakusan kuasa
Sesungguhnya jauhilah Pas kerana mengundi Pas adalah HARAM.

Anonymous
April 23, 2013 at 11:47 AM

Pas dh ja mcm ANAK HARAMJADAH.

Anonymous
April 23, 2013 at 12:02 PM

Memanglah dia mati sakit jantung. Tapi sakit jantung akibatnya dipukul. Kalau orang muda bolehlah tahan ni orang dah umur 60 memang mautlah. Bodoh punya pas.

Anonymous
April 23, 2013 at 12:05 PM

mai mana pulak kena sakit jantung lps kena pukul? bkn ke sakit jantung sbb karonori tersumbat?
hampa ni lbh terror dari doktor pakar nih....

Anonymous
April 23, 2013 at 12:07 PM

PAS CELAKA PAS DAJAL PAS ANAK HARAM PAS BANGANG PAS SESAT PAS KEJAM

Anonymous
April 23, 2013 at 12:14 PM

BODOH SOMBONG PUNYE UMPORNO ... pegi tengok berita tu. dok tengok bloggerUmporno buat ape.. ahahaha.. LEMBUUUUUUUUUUUU UMNO LEMMMBUUUUUU . LEMBUUUUUUUUU UMNO LEMMBBUUUUUUUUUUUUUUU >> UMNO DAN LUCAH TAK DAPAT DIPISAHKAN . UMNO DAN FITNAH TAK DAPAT DIPISAH KAN . MACAI UMNO DAN LEMBU TAK DAPAT DIPISAHKAN.. AHAHAHAHAHAHHAHA

missy
April 23, 2013 at 12:19 PM

Budaya samseng di kalangan Melayu bermula dari Anwar Ibrahim pada tahun 1998... otak hang kat lutut kaa...

Anonymous
April 23, 2013 at 12:22 PM

eh, pemberita RTM kena malam tadi, Selamat pagi Malaysia pagi ni takde apa2 pun. fitnah ke apa ni

Anonymous
April 23, 2013 at 12:22 PM

abang ipar aku pun org PAS,,akibat tegur anak member dia naik laju depan umah dia trus kna pukul ngn budak tu,,blik umah jantung wat hal sesak nafas trus meninggal,tu pun dh jd kes polis...mengakibatkan kematian...

arie
April 23, 2013 at 12:27 PM

Pas tidak memperjuangkan Islam sebaliknya menzalimi Islam dengan:
@ tuhan mencarut, tuhan samsing
@ mengkafirkan orang lain, mengeluarkan fatwa-fatwa songsang
@ mengeluarkan Amanat Hadi
@ mengizinkan kalimah Allah di gunakan dalam bible
@ mempermain-mainkan hudud
@ bersubahat dengan kafirun yang terang-terangan menolak Islam
@ membelakangkan Islam demi kerakusan kuasa
Sesungguhnya jauhilah Pas kerana mengundi Pas adalah HARAM.

April 23, 2013 at 12:31 PM

Dah dah tak payah nak kalut sana sini. Tggu je press conference polis.
Kalau takde press conference memang admin ni bangang ceduk berita fitnah. Selesai masalah.

April 23, 2013 at 12:32 PM

TERKINI Video Mustafa Ali Bahagian2 Panasssssssss........
http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/video-mustafa-ali-bahagian2-ke.html

Anonymous
April 23, 2013 at 12:49 PM

boleh dikira membunuh tanpa niat, jgn buat psl wei...penjara bertahun tu kalau sabit kesalahan haha

April 23, 2013 at 12:58 PM

bodoh punya umno . . . nape x bawa polis n majlis agama . . . tengah henjut tu serbu n tangkap dia . . . bawa ke balai polis masuk dlm lokap . . . besok harinya dakwa kat mahkamah . . . klu betul stopa ali . . . bukan setakat umno malah pas sendiri akan mengambil tindakan tegas . . . ni tidak wat video tonton ramai2 malah siarkan secara terbuka ditengah padang, spin macam2, seronok berbual tentang aib org dlm facebook, kedai kopi dan macam2 lagi . . . bukanya dpt pahala dpt dosa free lagi . . . sedarlah wahai umno fitnah akhir zaman akan masuk kedlm rumah2 kamu malah dlm masjid2 juga . . .

Anonymous
April 23, 2013 at 1:06 PM

tu la... wallahualam citer mane satu yang betul tapi kalu puak2 bn yg tulis aq x caye... FITNAH BELAKE... kalau betullah citer ni aq nak tengok BULETIN UTAMA malam ni ade tak....

Anonymous
April 23, 2013 at 1:25 PM

tunggu bedah siasat dulu la wei........jage dok buat fitnah jah nanti boleh dosa free.dibelasah lagu mana?guna parang ko kapak
siam.tunjuklah bukti nak tengok.kalu guna tangan takan sampai mati.akar ada ke.........

Anonymous
April 23, 2013 at 1:57 PM

lu mabok ktom byk sngt bro, klu da macai yg btoi kata slh yg slh kta btoi... byk sngt terpengaruh dgn tv3 sku.. ang caya ang bodo...

Anonymous
April 23, 2013 at 2:05 PM

Kalau lah bahlol pas kena beduk.. aku conform tolong. . TAPI TOLONG TENGOK AJALAH...

lepas tu nak dengor fuckwa ajis kata bedul tu masuk SYURGA..

Anonymous
April 23, 2013 at 2:09 PM

Bodohnyaaaa engko OMAR ALI

cerita ngarut cincin lah..altantunya lah ntah apa2 LG boleh pulak engko percaya.. Kenapa engko dgn mak bapak engko tak pegi report.

April 23, 2013 at 3:47 PM

Soal dia mti soal lain,tp kenapa memukul.budaya apa yg kamu amalkan..

April 23, 2013 at 4:59 PM

@Anonymous

Anonymous
April 23, 2013 at 5:48 PM

@Anonymous

SAH KAU NI UMNO. WOII!! KAU BELAJAR MENCARUT DARI UMNOKAN???

Kau pandai kata orang sana sini n pastu bak kata kasar yang selalu orang sebut membabi buta ikut n percaya sesuatu benda yang xpasti
lagi kesahihannya. Semua orang UMNO ler selalu macam tu. Ikut jer apa
UMNO kata. UMNO kata duduk, korang duduk, UMNO kata diri, kau diri dah macam hamba abdi jer. Disogok sikit dengan duit tiba2 UMNO baik..Huh!! dapat duit baik ler. Ada otak tak guna ka...

Ni semua POYO~ Semua pasal raih UNDI punya pasal bagi duit sana sini n tetiba buat baik sana sini.
Tunjuk diri tu perihatin dengan RAKYAT. Kalau setakat buat pembangunan nak majukan MALAYSIA tapi agama tidak dipentingkan apa kejadahnya??? SEmua pembangunan dan projek berjuta-juta itu sekali saja kalau ALLAH tarik bila2 boleh "ONE SHOT" jer. Tapi amalan kebaikan dan agama akan sentisa disisi kita sampai Akhirat nanti. Itu yang menentukan diri kita ni MASUK SYURGA ke NERAKA. Xdenya ALLAH nak tengok kau buat projek berjuta n pembangunan yang kau buat dari duit
hasil duit yang si UMNO CURI dari RAKYAT. Pastu dok kata dia perabih duit untuk RAKYAT. Bangga sangat ler tu?? Hak tui punya penyamun.

UMNO tu PM nak jadi ketua keluarga pun xmampu nak jadi PM. Xlayak langsung. BINI pun dok xpakai tudung tunjuk JAMBUL apa cerita???

Apa2 pun inna lillahi wa inna ilaihi rajiun dan kepada ARWAH mari semua sedekahkan AL-FATIHAH.

Semoga ALLAH lindungi kami dari FITNAH orang keji ni dan Lindungi kami dari dianaiya oleh mereka yang berhati busuk dan dari mereka SYAITAN2 yang bertopengkan MANUSIA. Berpura-pura baik tapi menikam dibelakang...~

Anonymous
April 23, 2013 at 5:53 PM

@missy

Hang tk guna otak ka?? Dulu ANAWARkan UMNO..

UMNO ler ajar dia jadi SAMSENG tapi sekarang dah beralih dari UMNO dah xde ler jadi macam SAMSENG. UMNO ler maknanya SAMSENG...

Anonymous
April 23, 2013 at 6:06 PM

SAY UM NO NO NO NO

SAY NO TO UMNO...RAKYAT XBODOH ler ni semua TEKTIK KOTOR UMNO. Nak jatuhkan PAS. Ntah2 orang dia yang buat. Upah mana2 orang pastu buat-buat macam konon pengikut PAS yang buat. Cantik kau UMNO buat PLAN DASYAT GILER...Ni semua pasal nak PRU13 ni dah nak sangat MENANG. Takut ler tu kalau PAS menang UMNO masuk LONGKANG...~

Belum pun habis polis tu siasat tapi dah boleh pulak kata PAS yang buat x logik langsung. INI SEMUA POYO~ FITNAH UMNO yang paling keji sekeji-kejinya.

SAY UM NO NO NO..tu UMNO~

TAKBIR !!! ALLAHU AKBAR!!!!

Anonymous
April 23, 2013 at 6:54 PM

Untuk pakcik omar ali, cuba pakcik baca blog pakatan rakyat ni.dan lg satu, cuba pakcik tengok tarikh artikel ni n tarikh comment2 artikel ni....
http://suarapakatanrakyat.com/?p=10484

Anonymous
April 23, 2013 at 7:48 PM

mana pencacai umporno,polis dah sah dia mati bukan kena pukul jetik pun tidak.ni macam2 citer kata puak pas yg belasah
tapi hakikatnya sakit jantung.tu la jage buat fitnah slalu.kebenaran akan terserlah.bertaubatlah sebelum terlambat...........
takbir..............

April 23, 2013 at 7:48 PM

Sah admin ni bangang. Juak2 umno tak payah membodohkan diri percaya berita ni. Sekian

Anonymous
April 24, 2013 at 12:12 AM

POLIS SAHKAN KEMATIAN JURUKAMERA SAMBILAN RTM KERANA SERANGAN JANTUNG

Kota Baharu, 23 April - Polis mengesahkan kematian jurukamera
sambilan Radio Televisyen Malaysia (RTM) Kelantan, Mohamed Yaakub, 61, di Gua Musang awal pagi hari ini adalah disebabkan serangan jantung dan diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Ketua Polis Kelantan Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata doktor Hospital Gua Musang yang melakukan bedah siasat ke atas jenazah Mohamed mengesahkan kematiannya berpunca daripada saluran darah ke jantung yang tersumbat.

"Siasatan awal pihak doktor dan polis mendapati tiada kesan lebam atau luka di luar fizikal (tubuh) Allahyarham," katanya kepada pemberita selepas Majlis Perjumpaan Ketua Polis Kelantan bersama calon atau wakil Pilihan Raya Umum Ke-13 Negeri Kelantan, di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Baharu di sini, hari ini.

Jalaluddin berkata Mohamed meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital Gua Musang dipercayai antara pukul 2 dan 3 pagi, selepas mengadu sesak nafas di rumahnya di Bandar Lama, Gua Musang.

Katanya sebelum itu mangsa dikatakan telah bertengkar dengan seseorang yang telah meletak kenderaan di hadapan rumahnya sebaik pulang melakukan tugasan berkaitan pilihan raya umum ke-13 ini.

"Isteri Allahyarham dalam aduannya mengatakan mangsa telah membunyikan hon agar kenderaan jenis Hilux itu yang diletakkan di hadapan rumahnya itu dialihkan.

"Pemandu kenderaan itu kemudiannya telah mengalihkan kenderaan berkenaan dan selepas itu telah tercetus pertengkaran mulut namun telah dapat dileraikan oleh orang ramai yang berada di tempat kejadian," katanya.

Jalaluddin juga berkata Allahyarham kemudiannya telah mengalami sesak nafas ketika masuk ke dalam rumah dan memaklumkan mengalami sakit di bahagian dada tetapi telah dibawa ke Hospital Gua Musang apabila keadaannya semakin serius.

"Allahyarham bagaimanapun disahkan telah meninggal dunia sebaik tiba di hospital. Allahyarham juga mempunyai rekod kesihatan mengenai penyakit jantung yang dihidapinya," katanya.

Sehubungan itu Jalaluddin meminta orang ramai tidak menyebarkan khabar angin mengenai kematian Mohamed itu yang heboh mendakwa disebabkan kerana bergaduh dengan penyokong sebuah parti politik.

"Allahyarham mungkin sebelum itu mengalami stress (tekanan)," katanya.- BERNAMA

Anonymous
April 24, 2013 at 8:48 PM

sblum nk kluarkn statement tu..biar sahih dulu critenya.skrg siape tukang fitnah..fitnah la yg menaikkan dan menguatkan pas

Anonymous
April 25, 2013 at 8:49 AM

Anus 1:57pm. Tu la ko hanya baca berita haramkah dan keldaiandaily otak pon bangang dan penuh dgn maklumat fitnah. nak kata org lain bodoh cermin dulu diri sendiri.

Anonymous
April 25, 2013 at 9:06 AM

PAS = Puak Akal Singkat

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger