Label 10

Home » » #PRU13 : "Jangan Gadaikan Masa 5 Tahun Ini.." - Halim Samad BN Dun Seri Setia !

#PRU13 : "Jangan Gadaikan Masa 5 Tahun Ini.." - Halim Samad BN Dun Seri Setia !

Written By AAKJ on Monday, April 29, 2013 | 8:30 PM



"..walaupun sesaat kalau kita buat keputusan yang salah maka kesannya akan kita rasainya untuk jangkamasa yang panjang.." - Datuk Halim Samad Calon BN Dun Seri Setia Kelana Jaya.

Selama lebih 4 tahun Datuk Halim membawa amanah BN sebagai Penyelaras Dun Seri Setia, Kelana Jaya. Selama itulah beliau mendengar dan melihat rintihan pengundi dan rakyat warga Seri Setia mengenai kelibat bayang Wakil Rakyat Pkr yang mereka pilih d penggal yang lalu !

Hampir keseluruhan bantuan kepada warga seri Setia datangnya dari BN, datangnya dari Kerajaan Pusat dan datangnya dari BN Kelana Jaya.

"..wakil rakyat dulu hanya datang ke majlis kenduri kahwin penduduk sahaja.." keluh pengundi Seri Setia.

"..saya malu dengan BN, mereka tak jemu turun padang dan kalau kami susah, BN lah tempat kami mengadu.." sambungnya lagi.

Di majlis ' Selamat Tinggal Pakatan' yang  berlangsung d Dun Seri Setia semalam telah menunjukkan hasi usaha BN Kelana Jaya selama sepenggal yang lalu.

Tahniah BN Kelana Jaya, terima kasih Datuk Halim kerana menjalankan tugas yang terbaik sepanjang sepenggal membawa amanah BN sebagai Penyelaras Dun !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger