Label 10

Home » » #PRU13 : "Berilah Peluang Saya Buktikan BN Adalah Yang Terbaik" - Loh Seng Kok Kelana Jaya

#PRU13 : "Berilah Peluang Saya Buktikan BN Adalah Yang Terbaik" - Loh Seng Kok Kelana Jaya

Written By AAKJ on Monday, April 29, 2013 | 7:00 PM


"Saya pernah buktikan pada 2004 bahawa Wakil Rakyat Parlimen BN adalah yang terbaik samada turun padang atau turun ke Parlimen..berilah peluang saya buktikan sekali lagi.." - Loh Seng Kok

Di hadapan lebih dari 400 orang India yang mana amat kecewa dengan wakil rakyat Pkr d Dun Seri Setia Kelana Jaya, Loh Seng Kok, calon yang tak asing lagi d kawasan ini. Dulu pun beliau selalu turun ke sini ketika menjadi Ahli Parlimen pada penggal 2004.

Kaum India d sini terasa mereka d tipu dengan pelbagai janji manis..mereka menyesal dan mereka kembali untuk menyertai BN.

"..kami tertipu, kami menyesal.." jelas pengundi India yang amat kecewa bila apa yang mereka harapkan dari Wakil Rakyat Pkr dahulu semuanya kosong !



"..saya kenal Encik Loh, dia selalu turun padang.." penjaja Cina d sekitar bandar Subang Jaya




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger