Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Faris Musa Di Tangkap Khalwat ?

#PRU13 : Faris Musa Di Tangkap Khalwat ?

Written By AAKJ on Monday, April 15, 2013 | 11:58 AM


PKR nampaknya tidak ada calon yang sesuai nak bertanding dengan DS Najib..mana pergi Ketua Bahagian Pkr Pekan..mana pergi Ketua Bahagian Pas..mana pergi hulubalang pakatan haram jadah d Pekan ?

Akhirnya, nama Faris Musa, bekas calon parti Anwar yang kalah d Kemaman lawan calon BN, Datuk Seri Shabery Cheek.

Nasib calon yang tak popular bagi Anwar senang saja..letak d kawasan yang tak mungkin calon mereka akan menang..umpama sekadar nak ambil hati sebagai upah kerja mengutuk BN selama ini. Kalah menang bukan isunya..yang penting Anwar dan letak sebagai calon !

Kalau Anwar perihatin kenapa tak letak lagi sekali d Kemaman ?
Kalau Anwar yakin Faris antara calon "winable" Pkr, kenapa letak lawan DS Najib, Presiden BN dan juga Presiden UMNO ? apa kayu ukuran yang Anwar pakai bila umumkan Faris Musa bertanding untuk kerusi Parlimen Pekan ?

Apakah Faris boleh berbangga bahawa namanya pernah lawan orang No 1 BN ?
Faris Musa nak ceritakan kepada berapa keturunan ? 

Sepatutnya Faris Musa desak Anwar bahawa beliau mampu bertanding sekali lagi di Kemaman.

Apakah Faris takut kisah lama beliau nikah tergesa-gesa pada bulan Ramadhan diungkitkan kembali ?

Tak salah nikah di bulan puasa, namun menurut ulama, ianya tidak digalakkan kerana takut pasangan baru tidak boleh kawal nafsu berahi. Ianya berbeza antara nafsu berahi yang melanggar hukum Allah dengan nafsu berahi terlanggar d bulan Ramadhan.

Khabarnya cerita Faris nikah tergesa-gesa pada bulan puasa yang menyebabkan beliau kalah teruk d kerusi Parlimen Kemaman. Malah bukan itu saja,semua warga Kemaman kenal sangat dengan Cikgu yang paling malas d sana.

Faris Musa d katakan terkenal dengan mencari guru ganti ketika aktiviti ko kurikulum kerana sibuk berpolitik pagi petang siang dan malam. Malah ada kejadian beliau hilangkan diri begitu saja dan tinggalkan anak muridnya bebas buat apa saja d tengah padang waktu panas terik..

Kerja menyemak hasil pelajar tidak d endahkan dan yang paling ketara beliau tak pernah abaikan BLOG nya sendiri. Sentiasa kemaskini dengan tohmahan dan fitnah terhadap kerajaan BN tanpa GAGAL !

Menurut pegawai Jawatankuasa Tatatertib d Kementerian Pelajaran Malaysia, nama Faris Musa antara nama Guru yang mempunyai rekod khidmat terburuk..Guru paling malas !

Khabarnya beliau d pecat dari jawatan Guru..betul ke ?
Khabarnya beliau pakai kereta mewah BMW sebaik saja d pecat ?

Kepada pengundi Pekan, Pahang..anda tahu siapa yang mampu jalankan tugas sebagai pemimpin anda semua. Anak Kemaman yang Kalah d tempat sendiri datang nak memimpin anda semua  ?

Anda setuju dia jadi pemimpin anda ? 
Anda setuju pemimpin yang nikah tergesa-gesa d bulan puasa jadi pemimpin anda ?

Ni soalan dari aakj sendiri..pernah tak anda (faris musa) bawa pempuan atau sewa pelacur d salah satu pulau Indonesia ?..kalau tak pernah tak pelah..mungkin orang lain yang aakj tengok ketika itu bersama 4 5 orang cybertrooper pakatan haram dok kepit pempuan ! kumpulan Jinggay 13 !

Semuanya sama je puok kera ni..Geng Seluar Dalam Putih !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger