Label 10

Home » , » #PRU13 : Calon Pil Kuda Gelarkan Polis "BARUA" !!

#PRU13 : Calon Pil Kuda Gelarkan Polis "BARUA" !!

Written By AAKJ on Tuesday, April 23, 2013 | 5:00 PM


Cuba korang dengar apa yang chegubard cuba nak menipu...

Berbelit-belit dia bercerita supaya orang percaya lelaki yang peluk china doll itu bukan anwar tapi ada orang yang menyerupai anwar di thailand...

Akhirnya untuk melepaskan kemarahan kerana mereka masih lagi tak jumpa lelaki yang menyerupai muka anwar di thailand, pegawai jasa dan polis cawangan khas di panggil barua...




Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 23, 2013 at 6:23 PM

panggil datuk eskay utk sahkan bahawa anwar balun china doll di service apartment jalan ampang dan bukannya seperti dakwaan si bedul dalam video diatas bhw berlaku di thailand...

INI PERCANGGAHAN MAKLUMAT TEMPAT BERLAKUNYA CHINA DOLL DIBALUN OLEH ORANG MIRIP 100% NUAR BRAHIM

Anonymous
April 23, 2013 at 6:24 PM

KENA BUAT REPORT POLIS NIH....SIASATAN LANJUT OLEH POLIS SANGAT PERLU UTK PASTIKAN BARUA2 ANWAR TAK MENIPU DLM HAL NI

Anonymous
April 23, 2013 at 7:15 PM

dia ni tengah lalok baru telan pil KUDA dgn minum secawe air ketum..BA tunggu apa lagi..ni fitnah pada polis ni...

Anonymous
April 23, 2013 at 7:17 PM

dia ni berbual mcm orang baru hisap GANJA...

April 23, 2013 at 7:20 PM

Beruk ni tak ada ada di tempat kejadian, tapi cerita dia seolah-olah dia ada bersama melaporkan seperti wartawan....nampak sangat kelentongnya...cakap dalam HP pun seekejap je....ada pula yang mengatakan Bukit Kayu Hitam tu dalam kontingen Perlis dan tak pasti pula di katanya kedah..apa punya bangang.....kalau bende sekecil tu pun tak tahu macam mana nak jadi kerajaan..nak tipu pun biarlah sampai orang percaya....takkanlah daam masa selepas penamaan calon baru nak bawa masuk klon, terdesak sangat...tak ada perancangan...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger