Label 10

Home » » #PRU13 : Bilik Gerakan BN Kelana Jaya Lumpuh

#PRU13 : Bilik Gerakan BN Kelana Jaya Lumpuh

Written By AAKJ on Tuesday, April 16, 2013 | 10:00 AM


perghHHH berita buruk dah mula tersebar..cepat..pantas..hangat..semuanya kerana tak suka pada calon..kononnya malam tadi ada beberapa Pusat Daerah Mengundi (PDM) atau bilik gerakan BN d Dun Seri Setia mula tunjuk protes..kononnya tak suka dan tolak mentah-mentah calon BN Dun Seri Setia, Dato Dr. Tengku Rethwan Tengku Mansor yang merupakan Ahli Jawatankuasa Bahagian UMNO Kelana Jaya..baca d SINI

Ada yang merajuk dan yang paling Aakj terkejut..ada yang protes terang-terangan walau pun dah buat aku janji sejak kita mula kalah d Selangor dulu lagi bahawa UMNO Kelana Jaya akan terima siapa saja jadi calon BN. Semuanya sudah lupa atau buat-buat lupa..dalangnya bukan ahli biasa..dalangnya bukan pengundi setia BN..dalangnya datang dari orang kuat BN Kelana Jaya..aakj bakal bongkar..khabarnya lapuran dah siap untuk d hantar ke PM sebagai Presiden Parti..

Aakj buat kali pertama d lantik menerajui bilik gerakan PDM..suka atau tak suka Aakj dah d latih dari awal agar patuh pada Amir..taat Amir ada keberkatannya..

Walaupun amat kecewa mendengar PDM sahabat aakj sendiri yang protes d Dun Seri Setia..aakj tetap melangkah bersama sahabat-sahabat lain..mara untuk pastikan calon BN menang dan Selangor kembali ke pangkuan BN !

Malam tadi aakj buat program wave II - akujanji petugas BN yang setia..patah sayap bertongkat paruh !!

Kepada sahabat-sahabat aakj..doakan agar Allah bersama BN ! aminn

Sesungguhnya BN Kelana Jaya makin kuat !! Lumpuh hanya gebang sahaja !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger