Label 10

Home » , , » Juara Mentor Rogol Teman Wanita Sendiri ?!

Juara Mentor Rogol Teman Wanita Sendiri ?!

Written By AAKJ on Tuesday, April 9, 2013 | 12:00 PM

Rogol: Zatul Serah Pada Polis Dakwa Mohd (Mentor)

Peserta program realiti Mentor musim keenam, Zatul, menyerahkan kepada pihak polis untuk mengambil tindakan berhubung kes rogolnya oleh Juara Mentor 4 iaitu Mohd.

Zatul atau nama sebenarnya Noor Nazatul Farahin, 24, berkata, dia telah menceritakan semua perkara kepada pihak polis mengenai insiden berkenaan dan berharap pihak polis dapat selesaikan kes itu secepat mungkin.

“Sekarang ini saya serahkan kepada pihak polis untuk menyelesaikan kes ini. Saya sudah ceritakan segala-galanya kepada mereka.

“Biarlah dia (Mohd) mahu membuat kenyataan buruk tentang saya atau tidak. Saya enggan mengulas panjang tentang perkara ini,” katanya yang dihubungi mStar Online di sini, petang Isnin.

Zatul yang merupakan protege kepada pelakon dan pengacara, Fauziah Ahmad Daud (Ogy) itu diminta mengulas mengenai kenyataan Mohd yang mendakwa dia difitnah oleh Zatul atas tuduhan rogol.

thumb


Mohd dalam kenyataan kepada media sebelum ini berkata, dia berhasrat mengambil tindakan mahkamah terhadap Zatul atas fitnah itu kerana kejadian berkenaan benar-benar menjatuhkan namanya. 

Mohd dalam pada itu tambah Zatul, nama baiknya juga tidak terjejas sekiranya Mohd yang merupakan protege kepada Ziana Zain mengambil pendekatan untuk terus memburukkan namanya kepada pihak media.

Sila baca d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 9, 2013 at 12:44 PM

Alah kes macam ni dah banyak dah.
Janji cintancintun kawin pun takpe bila nak tu.
Pompan pon bagi dengan rela.
Lepas tu tak jadi kawin lapor lak kes rogol.
Adoyaii kes dah basi laa macam ni.
Malu kan diri jek.

April 9, 2013 at 2:18 PM

Ini kes2 dah lapok sedap 2 sama2 x jadi khwn kt rogol puuuiiihh pundek....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger