Label 10

Home » , , , , » Ustak Mek Dee : UMNO Adalah Tong Najis !! Boddo Mung Zahar !! (Video)

Ustak Mek Dee : UMNO Adalah Tong Najis !! Boddo Mung Zahar !! (Video)

Written By AAKJ on Thursday, March 28, 2013 | 6:00 PM




Azhar Idrus takkan sedar apa yang dia cakap..egonya masih kekal melangit..masih "boddo" seperti yang selalu dia kata..

Lama dah aakj tak jentik dia ni..kalu tak jentik dia mulalah berjalan tegak..bercakap pun tak nak lapik apa-apa..

walaupun Video ni lama..bukan itu isunya..yang penting hingga saat ni Azhar tak rasa bersalah bila kutuk sesiapa saja yang ada kaitan dengan UMNO BN..hinggakan beliau sanggup hentam dan pijak rapat 40 Ulama Muda yang tak sanggup bersama Pas !!

Aakj saje nak tanya..masuk Astro hari tu, Astro tak bayar apa-apa ke..atau hanya bayar RM200-Rm300 je atau RM5000 ke atas..saja nak tanya haha..

Ceramah-ceramah lain ? adeyyy free semua ke ?..ke nak aakj ludah atas muka sebab suka menipu !!



Share this article :

+ comments + 2 comments

March 28, 2013 at 6:34 PM

Setiap patah keluar dr mulut manusia ni melambangkan kelemahan,kesombongan dan kehinaan diri sendiri,..semoga kita x jadi mcm kedia ni..ilmu ada tapi bodohhhhhh

Anonymous
March 28, 2013 at 7:35 PM

ini bukan ustaz ..ini manusia kaki maki hamun...pemfitnah...perasaan dia saja alim dan bagui...bekas pemain giatar rokers..ni..bukanya hidup zuhud tapi hidup mewah belako....kou kata umno ....hari2 kau sembahyang kat...masjid umno buat...jalanraya umno buat...dll...tak sedar diri...wallahualam...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger