Label 10

Home » , , , , , » Tiga Mahasiswa Di Tangkap Rempuh Masuk Cuba Tawan RTM ?

Tiga Mahasiswa Di Tangkap Rempuh Masuk Cuba Tawan RTM ?

Written By AAKJ on Friday, March 22, 2013 | 11:42 PM




Tiga aktivis mahasiswa hari ini ditahan polis kerana cuba memasuki Angkasapuri bagi bertemu dengan pengurusan RTM untuk menuntut ruang berdebat dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.



Siap Buat Muka Bangga Lagi Tu... Hish!!!!


Tatkala seluruh rakyat Malaysia begitu menyanjung perjuangan dan pengorbanan anggota keselamatan kita ketika ini, budak-budak mahasiswa (bagi gua, mahasewel) ni menyumpah seranah pihak PDRM yang menjalankan tugas menjaga ketenteraman awam.

Kira-kira pukul 4 petang tadi, tiga orang mahasiswa institut pengajian tinggi (IPT) ditahan polis kerana berdemonstrasi berkhemah di pintu masuk bangunan Angkasapuri yang menempatkan stesen televisyen dan radio RTM. 

Antara mahasiswa yang ditahan termasuklah Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Safwan Anang, rakannya Muqit dan Akram Ahmar manakala tiada mahasiswi yang dikenakan tindakan sama.

Mereka berhimpun di hadapan Angkasapuri sebagai menuntut agar pihak mereka dibenarkan mengadakan debat terbuka dengan perdana menteri.

Sebelum kejadian tersebut berlaku, mahasiswa yang berdemonstrasi memacakkan khemah di tepi pejalan kaki sebagai tanda akan terus berada di pintu masuk bangunan berkenaan.

Wakil ketua pengarah penyiaran, Norhyati Ismail telah turun menerima memorandum dan berbincang dengan kumpulan mahasiswa terbabit.



Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
March 23, 2013 at 12:11 AM

shiiiyallll punya bdak2 ni.... hempokk je muka dia tu....

Anonymous
March 23, 2013 at 12:17 AM

Wa nak yg berisi tu la,wa pya tangan ni kecik je rasanya.

Anonymous
March 23, 2013 at 12:25 AM

Mahasewel & mahasamdol! ini semua plan dari si bapak gay le.. dia org ni jadi pecacai!
Jangan lepas budak2 bodoh ni.. dakwa segera!

Anonymous
March 23, 2013 at 12:30 AM

anak2 muda kita menjadi semakin liar,bodoh dan tak bernilai kerana terpengaruh dgn gaya politik Pakatan Haram. Mari kita sama2 pastikan puak2 bangsat ni tewas dlm PRU13 nanti!

Anonymous
March 23, 2013 at 12:31 AM

Nak je aku sepak si gumok sial tu.. ptuihhh!!!

Anonymous
March 23, 2013 at 12:44 AM

Budak2 ni merasa dgn berjaya masuk U....mrk adalah golongan cerdik pandai yg tinggi ilmu pengetahuan....hingga mrk berani mencabar PM....untuk berdebat!!...Wahai anak2 muda...jgnlah kamu merasa yg diri kamu hebat sgt...kamu belum byk makan garam....kr sejarah telah membuktikan...walaupun yg ada phd sekalipun waima Tun M sendir berjaya dikencingkan & ditipu buta2 selama berbelas2 tahun oleh si tua gay liwat...Itulah perangai si munafik bernama anwar yg kamu taksubkan sgt tu!...dari dulu kini & selamanya....

Anonymous
March 23, 2013 at 12:48 AM

Diorang ni x sedar diuntung lah...x reti nak hargai negara,hormat orang..sampai bila kerajaan nak berlembut dengan golongan macam ni..api dalam sekam...pengkhianat bangsa..

Anonymous
March 23, 2013 at 12:55 AM

dlm lokap kemain bergaya tunjuk hebat tgn kena gari... masa kat depan gate tgn kena silang dgn pengawal... muka dah cuak nak menangis tak ingat kan? siap dh mcm nak melolong je... bacul punya budak! masa kena basuh dgn pengawal tau pulak takut, pengawal tu pun kalau x sabar mau dh bg penampar kut

Anonymous
March 23, 2013 at 1:08 AM

Apalah bodohnya anak-anak melayu ni. Kenapalah mudah sangat terpedaya dengan orang-orang KAFIR KOMUNIS dan MUNAFIK yang mengajar membenci bangsa sendiri. KOMUNIS dan MUNAFIK didikan yahudi ni cuma perlu bisikkan fitnah, yang pergi membunuh dan manghancurkan adalah bangsa seagama sendiri. Inah trend di mana-mana negara Islam. Cuba perhatikan.

Waktu kecik-kecik dulu bila nampak poster roket, datuk nenek kita kata, itu parti komunis. Semua saki baki komunis tubuhkan parti. Cuba baca sejarah. Kenapa sekarang senang-senang pulak kita menyerahkan, hak dan negara kita kepada KAFIR KOMUNIS ini. Rajin-rajinlah layari blog-blog mata sepet ni. Kita akan pelajari cita-cita mereka nak menguasai Malaysia dan menghapuskan hak dan pentiarafan kita sebagai kaum bumiputera di tanah air kita yang tercinta ini. Apa yang membuat saya marah dan sebak, kita orang Melayu sama-sama menjayakan rancangan jahat mereka.

Ini bukan perkara main-main. Kita bercakap tentang masa depan anak cucu kita. Sanggupkah kita melihat anak cucu kita merempat di tanah air sendiri. Saya bukan orang Umno, sayajuga bukan pencacai Umno. Saya cuma seorang Melayu yang khuatir melihat arah tuju bangsa Melayu yang seagama, berpecah belah, taksub dan kurang ilmu sehingga mudah sekali digunakan, dipijak dan ditipu. Cuma kepada Allah kita berlindung dan menyelamatkan kita.

Anonymous
March 23, 2013 at 1:10 AM

Walaweee Nasib baik la angkasa puri tu bukan di kawal oleh pengawal cap AnuAr,sebaliknya POLIS ,bdk2 tu npak je hebat,t mak bapak dia dtg tengok kat lokap mesti nangis pya la,waaa dah dah biasa tengok ngerinya jantan nangis.

Anonymous
March 23, 2013 at 7:23 AM

Dasar melayu x sedar diri.masuk u pun sbb kuota.hidup pun sbb ptptn.lps tu nak tunjuk lagak samseng mcm hebat.inilah hasil didikan al juburi kpd anak bangsa.mmg bangsat!!!

Anonymous
March 23, 2013 at 6:35 PM

budak hingusan je ni...makan pun mak bapak bagi duit lagi ada hati nk cabar PM..kesian mak ayah kat rumah tengok anak dia tetap bodoh walaupun blajo kt U...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger