Label 10

Home » , , , , , » Terkini ! Al-Fatihah !! 2 Komando 69 Mati Di Tembak Di Lahad Datu !

Terkini ! Al-Fatihah !! 2 Komando 69 Mati Di Tembak Di Lahad Datu !

Written By AAKJ on Friday, March 1, 2013 | 3:11 PM


“ALFATIHAH KEPADA G/17984 skuad 2/2006″ INSP ZULKIFLI MAMAT DAN SJN SABARUDIN DR UNIT 69 KOMANDO YG TELAH TERKORBAN SEMASA PERTEMPURAN DI LAHAD DATU. G/17984 skuad 2/2006″

SUMBER: SGB


foto ; hiase
Share this article :

+ comments + 19 comments

Xpas
March 1, 2013 at 3:35 PM

Bila gugurnya dgn membawa kalimah Syahadah, niat yg suci mempertahan negara dan mentaati ulil amri, inasyaAllah mrk bukan mati bahkan syahid di Jalan Allah swt yg mempunyai kedudukan tinggi di sisi Allah swt. Al Fatihah, tahniah utk mrk dan takziah utk kaum keluarga semoga bersabar dan redha dgn ujian Allah swt ini, inna lillah wainna ilaihiroji'uun, Al Fatihah !

Anonymous
March 1, 2013 at 3:36 PM

rakyat Malaysia yang menjadi dalang pencerobohan ni juga patut dibunuh...

Anonymous
March 1, 2013 at 3:40 PM

AL-FATIHAH..

KEPADA DALANG YANG MENJADI PUNCA BERLAKUNYA PERISTIWA INI..AKU DOAKAN KAMU TERHINA DUNIA DAN AKHIRAT. APA PERASAAN KAMU APABILA MELIHAT ADA KES KEMATIAN BEGINI? INI YANG KAMU MAHUKAN?

Anonymous
March 1, 2013 at 3:45 PM

Alfatihah dan takziah kepada keluarga Allahyarham... petualang negara harus dihapuskan segera

Anonymous
March 1, 2013 at 3:46 PM

Dengar kata...ada pemimpin pembangkang yg upah dgn duit israel semua benda ni...puiiiiii....

March 1, 2013 at 3:46 PM

Alfatihah...

Anonymous
March 1, 2013 at 3:47 PM

kpd mereka yg sering mengatakan pasukan keselamatan kita pengecut dan kerajaan BN pengecut ini lah rasionalnya mengapa kita mmberi peluang kpd pncroboh untuk mengundur diri, kita tdk mahu ada pertumpahan darah ... bayangkan ibu, bapa, anak, isteri dan saudara mara pasukan keselamatan yg terkorban ... bgaimanakah keadaan mereka, di manakah mereka akn bergantung harap ... kpd mereka yg hanya tahu berckp, berani kah anda berada d sana??? jgn hanya pndai menuding jari dan mengatakan apa yg patut di buat...

Anonymous
March 1, 2013 at 3:49 PM

Kalaulah gerombolan ini dah terang2an memang memprovokasikan anggota kesalamatan kita, mereka bukanlah berjiwa 'kesultanan sulu', mereka sebenarnya adalah lanun.....ubatnya ....lenyapkan saja dari muka bumi Malaysia ini......al-Fatihah kepada anggota kita yg gugur...gugurmu demi mempertahankan tanahair yg tercinta ini......

Anonymous
March 1, 2013 at 4:06 PM

Betul. Kalau keluarga mereka yg mati barula. Semua pun mahu dipolitikan. Be rat sebelah LA sauk LA pui. ITU belum Kira kalau mereka in gin lancar serangan gerila mcm di philipin. Sana sini kacau. Kami disini jugs yg sengsara

March 1, 2013 at 4:20 PM

Kalau di negara arab atau afrika selepas beberapa hari rundingan tkda penyelesaian mesti dah kena hapus semua tetapi kerajaan kita maseh berhati perut dan beri peluang...

March 1, 2013 at 4:35 PM

Dh la tu..kita semua kena bersatu.negara yg tercinta diserang.tepikan dulu semua persoalan serta fahaman.jom kita doakan kesejahteraan mrk disana.

Anonymous
March 1, 2013 at 4:47 PM

Marilah sm2 kita bdoa kpd Allah agar tiada lg ptumpahan drh blaku dan semuanya bakhir dgn selamat..jdkan peristiwa skrg sbagai pengajaran d masa hdpn.

Anonymous
March 1, 2013 at 4:49 PM

sampai bila kjn nak tunggu. ini negsra kita. kasi habis lanun durjana.

Anonymous
March 1, 2013 at 5:13 PM

Semoga rakyat Malaysia yang menjadi dalang hingga terjadinya kejadian ini mendapat lebih pedih azabnya kelak.. Allahuallam..

Anonymous
March 1, 2013 at 6:55 PM

Innalillahirojiuun.

Anonymous
March 1, 2013 at 8:10 PM

"Dengar kata...ada pemimpin pembangkang yg upah dgn duit israel semua benda ni...puiiiiii...."

Bodo ke hapa kau nih.... baru "dengar kata" jer dah percaya!? Cer guna akal skit... cari bukti dulu ar baru ckp!

Anonymous
March 1, 2013 at 10:10 PM

dh terjadi mcm ni smpai nyawa perwira gugur pun lg nk bermaki hamun ttg politik.. kita nie betul sgt ker??

Anonymous
March 2, 2013 at 7:43 AM

al fatihah..

Anonymous
March 2, 2013 at 2:38 PM

gadoh la wehhh. campor la korang bab2 politik nih. kpd penceroboh, lu memang BANJINGAN !

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger