Label 10

Home » , , » Sumpah Laknat Di Masjid Negara ?!! Strategi Hidup Mati Anwar !

Sumpah Laknat Di Masjid Negara ?!! Strategi Hidup Mati Anwar !

Written By AAKJ on Monday, March 25, 2013 | 9:30 PM


Kem cai pakatan haram kecoh..gempar..antara percaya dengan tidak..Ketua Umum yang mereka sayangi bakal menyambut cabaran yang kononnya cabaran dari Rakyat Malaysia supaya beliau bersumpah d mana saja surau atau masjid atau d mana saja depan rakyat bahawa beliau Suci dan tidak PERNAH Liwat !!

Khabarnya Anwar bakal bersumpah laknat selewatnya minggu depan..dan cai pakatan haram kata persiapan sedang d atur agar Upacara Sumpah Laknat tersebut dapat d 'pancarkan' d keseluruh medium yang mereka ada, samada d akhbar milik parti pakatan haramjadah ataupun d saluran maya iaitu blog dal lain-lain.

Malah portal pro pakatan haramjadah..klik SINI turut juga memaklumkan bahawa upacara Sumpah Laknat bakal berlaku dalam tempoh terdekat !!

Antara kandungan Sumpah Laknat Anwar adalah meliputi tuduhan Liwat Azizan, Liwat Saiful dan Hubungan Intim terbarunya dengan Mahasiswa..semua kes kunyitnya bakal d sucikan dengan sekali sumpah saja..tegas cai pakatan haramjadah !!

Portal jamban tu juga turut nyatakan bahawa Sumpah Laknat tersebut bakal menarik kembali sokongan kaum India kerana masyarakat India amat percaya amalan ini dengan merujuk kepada mendiang PI Bala juga berani bersumpah atas kitab Bagavad Ghita ketika menyatakan bahawa PM dan Isteri terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya !!

Aakj dah agak..itu saja peluru yang Anwar ada untuk d gunakan dalam PRU13..Anwar dapat agak pakatan haramjadah bakal kalah teruk dan seluruh kepimpinan pakatan haramjadah mula mendesak agar Anwar buat langkah drastik..BERSUMPAH !!

Aakj ; bingai..dari dulu rakyat nak lihat keberanian Anwar..sekarang baru tahu nak bersumpah ! tuuiHHH !! vavi lah !


Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
March 25, 2013 at 9:44 PM

pada aku sumpah laknat mamat nuar dah tak bermakna....sekadar sumpah utk political mileage...sedangkan yg haram Dan berdosa besar dia sanggup inikan plak sekadar sumpah laknat....

Anonymous
March 25, 2013 at 9:50 PM

Aku berharap sgt lps dia bersumpah keluar je masjid Allah turun kn bala pada manusia yg munafik nie..

Anonymous
March 25, 2013 at 9:51 PM

janji lagi...banyak betul janji dia. boleh caye ke ni.....tak masuk manifesto ke ni.

Anonymous
March 25, 2013 at 9:53 PM

"BAGI mengukuhkan kedudukan beliau sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia ke-7, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengadakan upacara sumpah laknat, khabarnya pada Jumaat minggu pertama bulan hadapan di Masjid Negara, Kuala Lumpur bagi menafikan fitnah UMNO bahawa beliau meliwat Saiful Bukhari secara paksa." --di petik dari Suara Pakatan Rakyat..muahahahaha..tgk ayat last pn da tau..sumpah script.."..beliau meliwat Saiful Bukhari secara PAKSA...?????!!!!!!..." wat is that..so mmg ada suka sama suka ke? Pikir2kan lah..

Anonymous
March 25, 2013 at 10:33 PM

pak nuar dh meroyan tak tahan nk jd pm. apa nk jadi jadilah sbb dia bergg kekdg tuhan balasan bukn cepatan mgkin smpt merasa tahkta. kelakor betui mamat tak siuman ni.

Anonymous
March 25, 2013 at 10:48 PM

Pelik. Org yg menuduh sepatutnya yg buat sumpah.

Anonymous
March 25, 2013 at 11:52 PM

woi bengong
kn saiful dah besumpah
haram jadah ni je yg xbrani nk bsumpah

Anonymous
March 25, 2013 at 11:54 PM

Aik! dulu kata dlm Islam tak de sumpah2 laknat ni.. tetibe je nak bersumpah.. Jangan lak dimakan sumpah jadi mcm pBala tu!
Macam2 cara le si bapak gay ni nak ambik hati rakyat!! dan rakyat diminta jangan sesekali terpedaya dgn lakonan si keparat ni!!

Anonymous
March 25, 2013 at 11:56 PM

Runtuh langit dunia klu ditakdirkan anugay jadi pm...malapetaka paling besar akan berlaku di tanahair kita....akibat dari dosa & noda yg X terhitung yg dilakukannya....

Anonymous
March 25, 2013 at 11:57 PM

sekarang pun dia dah dimakan sumpah,
tengok muka dia yg semakin hodoh tu pun kita dah tau. perlahan-lahan akan bertukar jadi mcm jenglot!!

Anonymous
March 26, 2013 at 12:13 PM

aku harap dia berani bersumpah mcm saiful n datuk sk, mesti lengkap... sbb org yg dah biasa menipu ni, sukar nk percayai sekadar sumpah denial shj

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger