Label 10

Home » , , » Suami Nurul Izzah Tertekan Atau Terpaksa Telan

Suami Nurul Izzah Tertekan Atau Terpaksa Telan

Written By AAKJ on Thursday, March 28, 2013 | 8:30 PM




Bagaimana perasaan suami bila berita yang tak pernah d sangka selama ini tiba-tiba hadir dalam hidup mereka. Sejarah lampau mula terbongkar..entah betul entah tidak..pokok bergoyang takkan kera atau beruk yang goncangkan ? adehhHH pedih ulu hati !! 

Realiti politik seluruh dunia..musuh datang dari pelbagai arah..dari parti lawan sudah semestinya..malah tak boleh lari dari musuh dalaman parti itu sendiri. Naik dan berjawatan hanya kerana beliau anak Anwar, pemilik parti..naik dengan mudah..habis belajar terus jadi YB..terus masuk Parlimen terus duduk d barisan kepimpinan utama parti..Naib Presiden !!

Sapa tak cuak..sapa tak terasa..tapi apakan daya..nak salahkan team sendiri tak tergamak..kononnya nak tutup bangkai babi yang mereka makan sendiri..tuiHHH !! akhirnya salah UMNO..BN..tu jelah ayat dari mulut taik puok kera ni..

Hakikat musuh dalam selimut yang nak kapankan Nurul Izzah dan seluruh baka Anwar ini tak dapat d sembunyikan lagi..Anwar ingat semua orang suka kat dia..Anwar dok perasan semua dengar kata dia..semuanya nak kapor duit saja..nak tumpang Anwar..dapat jadi wakil rakyat dan pegang harta negeri yang mereka tawan..dapat buat harta..tuuuiHHH Anwar tertipu !!

Tak semena-mena Saifuddin Nasution orang kanan Anwar sendiri letupkan cerita kononnya dia dah tengok video seks manusia berwajah Nurul..wooo kenapa cepat-cepat dia buat cerita hahaha selama ini mana ada orang UMNO tunjukkan pada puok kera ni dulu kalau nak letak d blog..pergHH Saifudin..lu nak tanam itu Nurul kaa !!

Kisah kebejatan moral keluarga Anwar Allah buka satu persatu..bermula dari Anwar..kini Nurul..lepas ni sapa ?

Dengar2..Suami Nurul lagi hebat gamenya hahaha opssss 69 !!



Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 22, 2013 at 11:14 AM

Kau 2 bodoh duk kat cerok mna ntah jangan nak buat fitnah..akal ada pakai la kau tu baik sangat ke? Kau tak suka sekalipun nape perlu bkak aib org.kalau ye pun tu dosa dia dengan Allah tapi majoriti org x percaya benda tu kau tu je yang bangang sian kau. Tu la dia lau taksub sangat tahu bt cite kotor je bagus sangat ke bt cite lucah cm 2. Bodoh sgt nak buat statement mcm tu. u don't have the right to judge anybody actually. Bijak sikit lepas ni jangan jadi ktak d bawah tempurung x tahu dunia luar yang kau tahu fitnah je haish...kan dh nmpak bodoh d situ..

May 3, 2013 at 10:38 PM

sudah-sudah la fitnah orang ye.

nabila
May 4, 2013 at 5:58 PM

kesal pulak sy terbuka blog ni.saudara/saudari,gunalah kata2 yang menunjukkan anda profesional kalau nak menulis ye.kalau pun betul apa yang saudara/saudari tulis ni kami susah nak percaya dekat penulisan yang macam ni,.langsung tidak melambangkan anda seorang yang penyelidik kesahihan sesuatu cerita.sekadar teguran,sekian.

Anonymous
June 24, 2013 at 10:29 PM

MastaAllah dosa memfitnah sanagt besar lagi berat. Tak tertanggung nanti di akhirat... Macam mana nanti nak jawab disana. Ingat dunia ini sementara akhirat Kekal abadi. Janganlah kerana politik dan beci kita memfitnah dan menambah dosa... Insaflah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger