Label 10

Home » , , , , , » Aksi Zina Pekerja 7eleven !! Sama Seperti Aksi Seorang Menteri Besar ?!!

Aksi Zina Pekerja 7eleven !! Sama Seperti Aksi Seorang Menteri Besar ?!!

Written By AAKJ on Thursday, March 28, 2013 | 9:30 PM



Wow...Pekerja 7-Eleven bercium dan berpeluk dengan pasangannya semasa waktu kerja.. Yang bestnya pula mereka melakukan aksi ini  di tempat semua manusia boleh lihat dari luar....Tak cover betul...Nasib baik aksi yang tak senonoh berlaku di Singapura dan bukannya di Malaysia...




**7-Eleven di Malaysia ada CCTV...

Hehehe sahabat tanya aakj..Menteri Besar mana ? atau Ketua Menteri ? Sabar dehh..jangan terkejut..kalau tak keluar kat aakj akan keluar d blog sahabat aakj..atau depa akan buat stail video Nurul..depa yang keluarkan kenyataan dulu hahaha...berat wehhh..moral...
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 28, 2013 at 10:30 PM

pening2 nape moral2 pemimpin2PKR baru terdedah sekarang...nape 5,6 tahun lepas tak de pun....tu lah UMNO & SB lambat sangat buat kerja...yg aku pelik peel pemimpin UMNO dr muda dok togok arak,resmi kilang arak, bertukar2 gelfren ada sejak gambar hitam putih lg...pencacai UMNO tak bising pun...sayang UMNO dlu kini &selamanya...he3

Anonymous
March 29, 2013 at 9:55 AM

Aku pun pening gak..dulu mase nuar jd tpm pembangkang jugak yg bongkarkan masalah moral si nuar ni..siap ade gelaran aljuburi lagi..skang ni diorg angkat nuar ni jadi manusia suci lagi maksum pulak..pening..pening..he3..

Anonymous
March 29, 2013 at 11:26 PM

Pantat ini kat singapura

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger