Label 10

Home » , , , , » Siapa "Jantan Bugar" Bersama Suami Nurul Izzah ?

Siapa "Jantan Bugar" Bersama Suami Nurul Izzah ?

Written By AAKJ on Friday, March 1, 2013 | 9:30 PM



Kedangkalan dan kebodohan zuriat Anwar dan Wan Azizah antara hukuman kepada ibubapa bila anak mereka sendiri dilihat samada sengaja atau tidak atau menjadi alat telah menyamatarafkan Islam yang suci dengan kepercayaan yang lain baru-baru ini. 

Kenyataan busuk tersebut dibuat dengan rasminya dalam sebuah Gereja di Selangor. Hasilnya anak Anwar dan Wan Azizah juga GAGAL !! TOTAL !! tak layak menjadi Wakil Rakyat, pemimpin kepada rakyat !

Kini, kemelut Keluarga 69 ini makin ketara. Khabarnya Nurul Izzah dan suami punyai skandal masing-masing...seterusnya baca d SINI

......Mungkin Nurul Izzah boleh menutup mata dengan apa yang berlaku keatas Mahasiswa yang diliwat bapanya tetapi tidak kepada Mahasiswa Utara itu yang sekarang ini menanggung siksa dan dosa dengan perbuatan terkutuk Anwar Ibrahim disaksikan sendiri oleh suami Nurul Izzah. Malam pertama mahasiswa itu kehilangan nikmat....petikan dari sumber..hehe lupa ke ?
Share this article :

+ comments + 1 comments

May 10, 2013 at 2:30 AM

Ko ni tulis blog BERAT SEBELAH,tak da bukti kukuh nak tunjukkan kat masyarakat..Nampak sangat PRO Najib menantu MR.SHARIBU.. kalo betul bapak Nurul bersalah liwat Si Pol,apasal mahkamah bole je lepaskan Beliau kerana kes yang lemah..Bukak la minda dan jiwa anda.. Negara ini bukan milik Umno tp milik kita rakyat Malaysia yg bertanggungjawab memajukan dan memakmurkannya.. sampai bila orang melayu nak bela kerajaan yg x de integriti dan rasuah ni..Lihatlah dengan mata hati kalo benar kerajaan sblm ni berjaya wat tanggungjawab dgn baik,kenapa masih ada masalah kemiskinan tegar,infrastruktur awam yg masih mundur & kenapa kita masih lagi Gagal mencapai taraf Negara Maju wlpn dah 57 thn Merdeka.. Jiran sebelah kita,Singapore yg usianya lebih muda pun dah jauh tinggalkan kita..Sedarlah dari mimpi indah wahai orang2 melayu..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger