Label 10

Home » , , , , , » Insiden Tembakan Di Lahad Datu Konspirasi UMNO !! tuuiHH ! Vavi Chua !

Insiden Tembakan Di Lahad Datu Konspirasi UMNO !! tuuiHH ! Vavi Chua !

Written By AAKJ on Friday, March 1, 2013 | 8:12 PM



Baca Di SINI
Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
March 1, 2013 at 8:32 PM

dua anggota keselamatan beragama islam terkorban mempertahankan kedaulatan negara adalah sandiwara umno???

adakah pas bersetuju dengan kenyataan anak babi haram ini?

gen2felda

March 1, 2013 at 8:38 PM

selepas ini jabatan pendaftaran negara tarik balik ic tian chua untuk menambah nama tian chua kpd TIAN VAVI CHUA.

Anonymous
March 1, 2013 at 8:49 PM

Menyirap darah aku dgn cina babi ni..lahanat anwar laknatullah musuh nabi luth as..

Anonymous
March 1, 2013 at 8:54 PM

Tian Chua ni patut dilanggar sahaja waktu reformasi dulu...

Anonymous
March 1, 2013 at 9:19 PM

pukimak pnye cine laknat
org tu brsusah pyah jage kdaulatan negare keselamatan negare smpai x smpat nk jmpe kluarge
cine laknat ni sdap2 je ckap mcm tu
yg dijage m'sia rmah cine laknat babi ni pn dlam m'sia
klau jdi serangan aku rase xde sape nk slmatkn cine laknat ni
org2 melayu, islam utamanya
buka la mate jng la bagi cine laknat mcmnie tindas kite

Anonymous
March 1, 2013 at 9:30 PM

lahanat anak anjing
ni cerite keselamatan negare jng la nk politikkn
bnyak sngat mkan babi ni la jdinye

Anonymous
March 1, 2013 at 9:34 PM

Hoi Tian Chua! kau ni memang anak celaka menatang babi haram jadah. Cina pukimak nkau ni patut dipanggang bagi makan babi!!

Anonymous
March 1, 2013 at 10:13 PM

Haram jadah Tian Chua, Dimana pemimpin PAS, PKR dan DAP yang lain. Lihat lah photo Allahyarham bersama keluarga. Anak yg masih kecil telah kehilangan bapa dan isteri kehilangan suami tempat bergantung. Masih lagi sandiwara. Saya seorang bekas Tentera. Saya Mohon pemimpin PAS yang dikatakan Ulama seperti Nik Aziz, Hadi, Haron Din, tolong bagi komen kenyataan Tian Chua. Ustaz2 tolong lihat Photo keluarga arwah, lihat 4 biji mata anak arwah... adakah ustaz-ustaz masih lagi boleh menerima kenyataan Tian Chua BABI.

Anonymous
March 1, 2013 at 10:21 PM

pemimpi2 pr ni mane reti kesusahan org2 yg mnjage keamanan negare
rosakkn negare pndai la dieorg
dlm otak dieorg sebok nk kejar putrajaya

Anonymous
March 2, 2013 at 2:29 PM

cina haramjadah ni nak mampos ke??jgn main dgn api!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger