Label 10

Home » , , , , , » ROS !! Anda Terlalu Banyak Alasan..Terlalu Takut Dengan Dap !!

ROS !! Anda Terlalu Banyak Alasan..Terlalu Takut Dengan Dap !!

Written By AAKJ on Saturday, March 23, 2013 | 1:00 PM



Pendaftar Pertubuhan (ROS) menghadapi kesukaran untuk menyelesaikan siasatan berhubung kesilapan yang berlaku dalam pemilihan Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) DAP berikutan tidak mendapat kerjasama daripada pemimpin tertinggi parti itu.

Ketua Pengarahnya, Datuk Abdul Rahman Othman berkata, pihaknya telah menghantar notis memanggil seorang pemimpin tertinggi parti itu baru-baru ini ke pejabat ROS untuk memberi keterangan bagaimanapun beliau memberi pelbagai alasan seperti tiada masa.

Menurut beliau, berikutan berlakunya kelewatan dalam proses mengambil keterangan, maka kerja-kerja siasatan turut tergantung selain melambatkan proses siasatan secara keseluruhannya.

''Kita telah menghantar notis jemputan memberi keterangan kepada pemimpin DAP tersebut tetapi dia belum dapat menghadirkan diri dan dimaklumkan beliau tiada masa.

Aakj ; Rakyat cuak dan muah dan belum mula ludah lagi ni kat ROS..banyak sangat alasan seolah negara kita tak de undang-undang dan nampaknya seolah-olah setakat tu cara ROS "jemput" Dap babi..

-kalau kena kat persatuan penduduk atau NGO yang lain kan main lagi datang redah pejabat persatuan..bukan main lagi siap nak batalkan persatuan dan macam-macam ketegasan yang ROS buat..sorilah...tunjuklah sekali apa yang d panggil AMANAH !!


Share this article :

+ comments + 2 comments

March 23, 2013 at 4:20 PM

Setuju pendapat AAKJ .....apa yg takot sangat depa ni, batal kan aje
lah...

March 23, 2013 at 7:22 PM

tak pa bro, slow slow, ros berhemah jika tidak, implikasi besar, haiwan tu dah tempang, lari pun tak kemana, lambat laun jatuh tersungkur

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger