Label 10

Home » , , , » Gempar !! Melayu Dan Cina Bertembung Di Penang !! tuuuiHHH !! Vavi laah !!

Gempar !! Melayu Dan Cina Bertembung Di Penang !! tuuuiHHH !! Vavi laah !!

Written By AAKJ on Saturday, March 23, 2013 | 12:00 PM


Hari ini selepas solat Jumaat 2 demo bertembung di Komtar.Gabungan NGO Islam Pulau Pinang telah membuat bantahan mengenai keceluparan Lim Guan Eng yang menuntut agar nama Allah digunakan didalam Kitab Bible.200 orang daripada NGO Gabungan Islam berarak dari Masjid Simpang 6 sebaik saja selesai bersolat Jumaat dan terus ke Bangunan Komtar.



Satu kumpulan lagi yang disertai lebih 150 orang berbangsa Cina dan India iaitu NGO 1Malaysia Brothers pula menyuarakan protes kerana Lim Guan Eng tidak menunaikan janji manifesto.Mereka turut mendesak Lim Guan Eng dan regim DAP Pulau Pinang memberi penjelasan mengenai projek terowong dasar laut bernilai 6.3billion.


Mereka juga mendesak agar DAP menghentikan kegiatan cybertrooper DAP yang membuat ugutan keganasan,gengsterism dan ugutan ganguan seksual.Mereka juga menuntut agar regim DAP memberi penjelasan dimana lokasi dan unit rumah murah yang didakwa kerajaan negeri DAP pernah bina.
Mereka menuntut pendirian Lim Guan Eng mengenai Lynas sedangkan Anwar Ibrahim berjanji operasi kilang Lynas di Gebeng Kuantan boleh diteruskan.
Mereka juga mempersoalkan kenapa rakyat Malaysia dan rakyat Pulau Pinang perlu mendapat kebenaran Lim Guan Eng untuk mengunakan nama “Penang” !


Berita selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
March 23, 2013 at 12:47 PM

Keturunan Komunis Lim Kit Siang sekeluarga patut diajar dengan sewajarnya.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger