Label 10

Home » , , , , , » "Polis Anjing" !! Guru Di Gari..Bahalol Amin Lepas Menikmati Hidup Dengan Isteri-Isterinya !! tuuuiHHH !!

"Polis Anjing" !! Guru Di Gari..Bahalol Amin Lepas Menikmati Hidup Dengan Isteri-Isterinya !! tuuuiHHH !!

Written By AAKJ on Sunday, March 24, 2013 | 11:59 PM

hina polis


Badrulamin juga tidak menunjukkan sikap seorang pemimpin dengan ilmu agama tinggi seperti yang sering ditonjolkan beliau kepada masyarakat. Bagaimana seorang pemimpin yang kononnya mempunyai ilmu agama tinggi tergamak menyamakan manusia khususnya pasukan keselamatan dengan binatang?
Kenyataan biadab Badrulamin menerusi akuan Twitternya, @drbadrulamin semalam yang berbunyi: "Hei anjing! Pegi tangkap samseng UMNO tu."
Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

March 25, 2013 at 5:58 AM

Celaka kasi angkut shj si badrul amin nih..apa dia kebal ker..kasi report FB pdrm pun senyap jer....lech

Anonymous
March 25, 2013 at 6:09 AM

sumbat saja bapak babi ni ke kandangbesi.
Dasar babi butuh tak pandai kenyang.
Badbabbi manusia munafik laknatullah

Anonymous
March 25, 2013 at 10:12 AM

Waaa rasa nak tuam je muka badutamin ni,tgk kat mana dia nak buat repot balai polis ke atau balai bomba.Xguna akal,sebaliknya guna nafsu utk hidup.walaweee

Anonymous
March 25, 2013 at 11:39 AM

polis tolonglah bertindak... jgn pilih bulu...

Anonymous
March 25, 2013 at 11:40 AM

apa cerita kes khalwat. sengap je...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger