Label 10

Home » , , , » Ops Daulat!! Terkini ..Foto Pengganas Kiram Berjaya Ditangkap

Ops Daulat!! Terkini ..Foto Pengganas Kiram Berjaya Ditangkap

Written By AAKJ on Thursday, March 21, 2013 | 4:19 PM

 

Dalam operasi di kampung Tanjung Batu tadi seorang pengganas Kiram III berjaya ditangkap hidup-hidup. Alhamdulillah dalam operasi itu juga pasukan keselamatan kita tiada yang cedera. Laporan lanjut menyusul..

Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
March 21, 2013 at 4:28 PM

bara sgt dgn lanun nihhh...........muka pun jahat mcm iblis!!!

Anonymous
March 21, 2013 at 4:50 PM

rase nk tembak jer hidup2 bangsat nie!!

Anonymous
March 21, 2013 at 4:53 PM

badan kurus kering cam ni ada hati nak jadi lanun...kean tangkap kan dah sia2 hidup dibohongi oleh anasir2 yg belum tentu dpt tunai janji!

Anonymous
March 21, 2013 at 6:30 PM

Pejuang jihad konon..klu jihad sgt buat pe g tukar baju tu? mana pg baju askar sultan ko tu?

March 21, 2013 at 7:14 PM

Macam haram jadah..patut tembak kat teloq si barua ni

March 21, 2013 at 10:13 PM

Nampak tulang selangka..memang militan ini kurang makanan...

Anonymous
March 23, 2013 at 12:19 AM

Sarung jer rim tepi dia tu atas kepala..lps tu selam hidup2 dalam air

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger