Label 10

Home » , , » LIMA 13 !! Pertunjukkan Aerobatik TUDM Macam Sial !!

LIMA 13 !! Pertunjukkan Aerobatik TUDM Macam Sial !!

Written By AAKJ on Wednesday, March 27, 2013 | 6:04 PM


FuC# !! shitt !! basso otok udang..kayu tunggul buruk..puihHHH !! aakj ludah panjang..tanda nak marah..kalu marah sederhana atau sikit..aakj ludah pendek..puii je ...babok !!

Lama dah dok perati..lama dok dok tengok..portal PKR makin kurang ajar..makin bebal..makin besar kepala kononnya mereka tak lut dengan artikel sebegini..tuuuiHHHH !! lagi sekali.

Tak lut dengan kata lain..mereka yakin bahawa rakyat setuju dengan setiap apa yang mereka lontarkan..menghina anggota keselamatan..dulu menghina Kanang Anak Langkau..kalau aakj jumpa mangkok jamban ni..aakj pijak sampai lumat..dia ingat nak buat pertunjukkan udara ni sama seperti pertunjukkan Anwar dengan pelacur China ke..babi..ehh vavilah !!

Mehh baca portal puok kera yang dok cium ketiak Anwar hari-hari..Klik SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

March 28, 2013 at 3:36 AM

Setakat buat latihan tu sekadar pertunjukan.. Bila bagus hayun2 ni ckp menghabiskan duit rakyat pulak.. Habiskan minyak buat latihan.. Jangan la layan sgt.. Latihan mengebom TUDM hanya gunakan tong drum di lapang sasar.. Tapi boleh mengalahkan Tentera udara US sewaktu latihan bersama suatu ketika dahulu sedangkan mereka mempunyai pelbagai binaan di darat sebagai target.. Lagilah dgn pelbagai pusat latihan yang serba canggih.. Akrobatik sekadar pertunjukan tak perlulah nak besar-besarkan.. Rasa-rasa siapa yang berani bagi lah koordinat rumah.. Tgk tepat ke tak tepat..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger