Label 10

Home » , , » Lahad Datu ! DS Rosmah Menangis Kenangkan Gugurnya Syuhada..Wan Jijah Bergembira Berbohong Selamatkan Anwar !!

Lahad Datu ! DS Rosmah Menangis Kenangkan Gugurnya Syuhada..Wan Jijah Bergembira Berbohong Selamatkan Anwar !!

Written By AAKJ on Tuesday, March 12, 2013 | 12:00 PM


Perasaan hiba, sebak dan sayu menyelubungi ahli-ahli Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri (BAKTI) dapat dilihat ketika pertubuhan itu menganjurkan Majlis Bacaan Yaasin dan Tahlil bagi perwira-perwira negara yang gugur dalam insiden pencerobohan di Lahad Datu.
Yang Di Pertua Bakti, Datin Seri Rosmah Mansor, yang sememangnya dari awal insiden ini berlaku begitu prihatin dan mendalami perasaan ahli keluarga mangsa.
Sebelum ini, setiap kali memperkatakan tentang perjuangan anggota keselamatan sama ada PDRM ataupun ATM yang menjadi mangsa kekejaman tentera Sulu, sudah beberapa kali Rosmah mengalirkan air matanya.
Apatah lagi, apabila Isteri Perdana Menteri itu bersua muka dengan ibu, bapa, balu mahupun anak-anak pejuang negara berkenaan sudah pasti perasaan hiba itu tidak dapat dibendung lagi.
Bagi menghargai serta meringankan bebanan ahli keluarga 8 perwira negara yang gugur ketika menentang pengganas Tentera Sulu di Lahad Datu, BAKTI sekali lagi melaksanakan Majlis Bacaan Yaasin dah Tahlil.
Majlis yang bermula di Kompleks Seri Perdana itu turut disertai oleh ahli-ahli keluarga kelapan-lapan pejuang negara...seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

March 12, 2013 at 12:59 PM

Jijah tu mmg sial...penipu besar...sama mcn laki dia yg pukimak tu...tgk lah rosmah ni isteri pm kita dia still ada masa utk berkongsi duka dgn rakyat...jijah tu tak abis2 jaga telur anwar yg busuk tu

pas dajjal
March 12, 2013 at 1:04 PM

Seperti biasa pencaci anwr akn kata yg rosmah hanya berlakon je...mmg sial lah pencacai anwar semua ni...org tu bersimpati dgn org yg ssh drg asik nk bt mcm2 fitnah

March 12, 2013 at 1:22 PM

Sepat kering mana jam Omega...belum jumpa lagi ke

March 12, 2013 at 7:54 PM

rosmah menangis sebab naluri keibuan dia tersentuh apabila seorang ibu kehilangan anak mereka,naluri seorang isteri yang kehilangan suami mereka kerana gugur di medan perang apatah lagi dia sendiri pernah berbual dengan salah seorang dari anak wira negara kita yg tidak faham erti pengorbanan yg telah bapa mereka lakukan..kita semua menangisi akan keguguran para wira dan syuhadah yg berjuang bermati-matian demi memepertahankan negara kita..setakat ni aku tgk bnyak program yg dianjurkan oleh BAKTI yg dinanungi oleh rosmah utk mmbntu ahli keluarga wira2 negara kita yang terkorban dan aku masih menanti apakah tindakan isteri2 pemimpin pembangkang terutama sekali Kak Jijah Omega..klau nk defend laki kau yg mmg dh kaki liwat tu boleh pulak kau naik pentas ceramah...mana sumbangan pmimpin2 pmbgkang dalam hal ini??mana????

March 13, 2013 at 12:43 AM

Sapa2 yg join solat hajat jumaat lepas dimana2 masjid..pasti akan berair bola mata sedih tatkala imam bacakan doa gugurnya perwira dan keselamatan perwira2 kita..tak percaya jumaat ini join solat hajat sehingga akhir bulan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger