Label 10

Home » , , » Jongos !! Nik Aziz & Barisan Ulama Politik Pas Iblis Bisu !

Jongos !! Nik Aziz & Barisan Ulama Politik Pas Iblis Bisu !

Written By AAKJ on Monday, March 18, 2013 | 2:00 PM




puiiiiiiiHHH !! Payau..loya..nak muntah hijau aku..babok..sodok kayu punya manusia !! entah apa nafsunya pun aakj tak tau..iblis tersedak dengan mangkok ni sekor..nafsu yang tak mampu kita tulis dengan kata-kata..terlalu buruk !! vavi !

Aakj malas nak tulis nama sapa si pelaku kat atas..anda buta ? anda tak mampu nak cam siapakah makhluk yang terang dan nyata tolak amaran Allah swt ?

Aakj tak terkejut langsung kalau lepas ni ada lagi foto makhluk laknat ni..malah mungkin dengan pasangan zinanya yang lain..

Nik Aziz..Hadi Awang umpama manusia yang hilang akal warasnya..umpama dah kena sihir "buta hati"..tak mampu nak buka mulut buat keputusan keluar dari parti pakatan iblis anak haram yang tak tahu apa asas ikatannya.

Malu sudah tiada dalam kamus Nik Aziz dan Hadi awang serta barisan 'ulama politik' yang d cipta mereka sendiri. Asal letak kopiah maka ulamalah mereka..asal boleh baca 3 potong ayat Quran d pentas politik dan boleh terjemah waima tonggang terbalik, kira ulamak lah mereka..hinanya manusia ini..kejinya kelompok manusia ini..yang penting bagi mereka hanya 1..kerusi wakil rakyat..!!

Aakj sendiri..tengok dengan mata pejam sebelah dah tau sapa dalam gambar ni..tak yah dok berkona berdalih..hati nik aziz dan hadi awang dah karat..zulmat pekat..dah jauh dari Rahmat Allah !!

Bukan niat aakj nak pujuk puok kera ni tinggalkan pakatan anak iblis dan masuk BN..NO !! thats not what I want hahahah cakap omputeh sekali sekala..kalu betul nak berpolitik maka berpolitiklah cara yang d redhai Allah..bukan menarik bala dari Yang Maha Kuasa !!

Takkan aakj nak tulis hadis dan firman d sini yang Allah swt haramkan kita bersubahat dengan manusia yang keji begini..kalu aakj tulis seolah-olah aakj mengajar nik aziz, hadi awang dan bala ulama upahan politik la plak hehe..

Makin nik aziz dan hadi awang bela anjing yahudi ni makin galak pula dia berzina !! tuuuiHHHH !!

Puok kera yang tak puas hati dengan artikel ini sila komen dan bagi cerah sikit..tegur nik aziz dan hadi awang tu wehhh !! 
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
March 19, 2013 at 10:48 AM

Cayalah Brother AAKJ cara lu susun ayat memang ngam dengan selera dan kena dengan jiwa gua.. Yang paling menyentuh... hati bila lu cakap mereka ini adalah puak vavi. Gua ingat perodua keluar model baru.. Kah... kah.. kah... Mampuslah manusia keparat - Nuar Sundal..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger