Label 10

Home » , , » Airmata Lahad Datu !! Wajah Seorang Guru Yang Gelarkan Syuhada Lahad Datu "ANJING" !! Nauzubillah !

Airmata Lahad Datu !! Wajah Seorang Guru Yang Gelarkan Syuhada Lahad Datu "ANJING" !! Nauzubillah !

Written By AAKJ on Tuesday, March 12, 2013 | 12:59 AM







Baca seterusnya d SINI

Aakj ; aku minta janganlah mangkok taik ni jumpa dengan aku..mintak sangat-sangat !!...

Share this article :

+ comments + 18 comments

Anonymous
March 12, 2013 at 1:09 AM

Nama bapak bagi memang nama orang baik2. Tapi berkelakuan jijik....masyaallah. Ingat. kalau tuhan nak turun bala dekat kamu, sekelip mata saja...nyah kau dari bumi malaysia...menjijikkan...kesian ibu yang mengandung.

Anonymous
March 12, 2013 at 1:12 AM

He must be a BASTARD!

Anonymous
March 12, 2013 at 1:15 AM

Mamat ni bukan apa.... Cuma dia cemburu tengok Tian Chua dapat publisiti, jadi dia pun teringin la jugak. So, apa kata kawan-kawan semua agar kita report je pada Kementerian Pendidikan (memandangkan beliau bekerja di Sek. Keb. Tok Bali - berkemungkinan seorang cikgu) moga-moga dia pun akan glamer macam kutu berahak mamat TUDM tu...

Anonymous
March 12, 2013 at 1:19 AM

Muke dier pun dah cam anjing.

Anonymous
March 12, 2013 at 1:26 AM

sabar kawan2..
sminggu dua lagi ada la yg buat report polis..
2-3 minggu kemudian.. ada la yg kena cekup tu..
sbulan dua lagi ada la pulak yg xsempat kecapi nikmat elaun baru COLA/ITP.. !!

bodusss !!!

March 12, 2013 at 1:34 AM

para guru memang anak emas umno,ini rahsia yg diketahui umum.polis pula dizaman penjajah dulu digelar anjing kompeni.sesudah merdeka digelar anjing buruan umno.Apa pun jua aku tak ambil peduli,dan berkesah hal itu.tapi aku berpegang pada ayat ini,perkerjaan aku adalah tanggong jawab aku,perkerjaanmu adalah tanggong jawabmu.aku tidak diminta tanggong jawab atas kerjamu,dan kamu pun tidak diminta bertanggong jawab diatas kerja aku.

March 12, 2013 at 1:47 AM

Dah cikgu tapi macam haramjadah perangai... dia ingat kelak tak de ke sedara atau adik beeadik dia jadi polis.. jangan hina diorg sampai macam tu.... cikgu pun banyak dah wayar putus sekarang. Patut kena g check kewarasan...

Anonymous
March 12, 2013 at 1:50 AM

mamat ni mewakili parti PKR menyamar sebagai belia dan menyamar ahli umno sepaya pihak pkr tidak disalahkan ..ini adalah game yang dimainkan oleh pkr supaya tian chua tidak disalahkan secara total..tengok mutual friend only 7 post ....udahla ni game taek anuar....majoriti guru dan kaki jilat anuar.....ko pkr dah kantoi macam 2x hal nak jual publisiti sialllllllllll

Mama Carrie
March 12, 2013 at 2:07 AM

Ya Allah, aku mohon pada Mu. Jika benar kate2 cikgu ni, Engkau ampunkan dosanya dan juga dosa2 perajurit2 yg terkorban semasa mempertahankan kedaulatan negara yg tercinta ini. Tetapi jika itu hanye kata2 fitnah dari seorg yg digelar pendidik, maka hendaknya Engkau bangunkan lah dia menyalak macam binatang yg digelar "anjing" utk selama2nye.. Amin YaRabbal 'Aalamin

Mama Carrie
March 12, 2013 at 2:18 AM

Ya Allah, aku mohon pada Mu. Jika benar kate2 cikgu ni, Engkau ampunkan dosanya dan juga dosa2 perajurit2 yg terkorban semasa mempertahankan kedaulatan negara yg tercinta ini. Tetapi jika itu hanye kata2 fitnah dari seorg yg digelar pendidik, maka hendaknya Engkau bangunkan lah dia setiap pagi menyalak macam binatang yg digelar "anjing" utk selama2nye.. Amin YaRabbal 'Aalamin

Anonymous
March 12, 2013 at 9:09 AM

Mama Carrie.. Amin Ya Rabbal Aalamin..Sama-sama kita berdoa untuk keamanan negara.. keutuhan agama kita.. dan semoga makhluk ALLAH ini mendapat balasan yang setimpal atas keceluparannya..

Anonymous
March 12, 2013 at 11:18 AM

bangang tahap lembu.elok org macam ni dilucutkan jawatan guru nya kerana bimbang akan meracuni pemikiran anak2 didik dgn sifat peribadi yg tak menunjukkan dia ni seorg pendidik tetapi emo..lucut jawatan biar dia tau apa maksud anjing sebenarnya.anak siapa lah nie..ada masalah jiwa budak ni.kalo anak aku satu sekolah dgn budak ni konpom aku tukar kan ke sekolah lain.

Anonymous
March 12, 2013 at 1:22 PM

CIKGU-CIKGU ni ramai yg pemalas dan talam 2-3 muke!!!tamak,banyak komplen!!!ppsmi gagal,pbs pon gagal!!!!harap PEMBANGKANG X TERPEDAYA DGN SOKONGAN GOLONGAN NI....siapa pon pemerintah selepas PRU13,pembersihan kememterian ptt dilakukan!!!!cikgu2 yg x boleh pakai ni kasi PECAT!!!

Anonymous
March 12, 2013 at 2:25 PM

sehari 2 ni kita tengok pe nasib guru babi ni kn jd..cam pgwai tudm tu ari..semua x beraklak blaka..berenti keje gn kerajaan ..mntak kejr gan pakatan je pasang bendera memang ssuai utk 2 ekor manusia binatang ni..

Patriot
March 12, 2013 at 4:56 PM

Sedarkah semua perangai dan mentaliti mereka yang menjadi pengikut kaum pembangkang. Mereka mengajar anak-anak kecil budaya membenci, menghina dan mengganggu ketenteraman semua. Mereka berceramah dengan bermotifkan fitnah dan hasutan. Maka tidak hairanlah ramai pengikut mereka telah rosak akhlak dan minda. Nama sahaja Islam dan Melayu tetapi hati dan mulut mereka lebih kotor dari najis anjing.

Anonymous
March 13, 2013 at 3:14 AM

bengong...

Anonymous
March 14, 2013 at 11:29 AM

Sebagai seorang guru, malu btul mempunyai rakan guru seperti dia ni. Hrp pihak kpm pecat je dia ni. Memalukan profession perguruan di msia ni.

Anonymous
March 14, 2013 at 9:00 PM

Pecat xper..jgn posting sbh/swk. Aku x molah cikgu2 problem gni buang kt swk/sbh tanah airku. X mo negeriku jd tempat "pelupusan sampah" hantu2 puaka ni semua. Nanti meracuni fikiran budak2.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger