Label 10

Home » , , , » woOO !! Mat Sabu Ada Treler Mewah Pentas Ceramah Sendiri ?!

woOO !! Mat Sabu Ada Treler Mewah Pentas Ceramah Sendiri ?!

Written By AAKJ on Wednesday, February 20, 2013 | 9:30 PM

Embedded image permalink

AdehhHHH !! hahaha nampaknya duit dana dah mula mencurah-curah masuk dan keluar untuk belanja PRU13..memang benarlah..aakj malas nak tuduh dari mana tapi sahabat boleh baca d SINI

Kadang aakj terpikir..tak perlu sangat dana d ambil dari luar..puok kera ni dok sibuk jual segala yang ada d negeri yang depa memerintah..so apa yang nak hairan sangat. Penang dan Selangor negeri yang hasilnya amat lumayan untuk kesejahteraan rakyat adalah negeri-negeri yang boleh puok kera ni kaut..jual harta bangunan dan tanah milik rakyat..buat lah apa yang nak buat. setakat Lori Pentas Ceramah yang MEWAH lebih sejuta ni pun kecik je hehe..

Negeri lain..Kedah dan Kelantan tempat puok kera ni isi poket sendiri..tanah balak buat pawah..harta ghanimah la katan..faraidla sesama wakil rakyat..kalu kalah pun no hal..dah kaya raya !! tuiHHH !! aakj tak tuduh..baca tanah balak yang d pawah anak beranak puok kera ni d SINI..ini baru sebahagian ketika puok kera ni jaga negeri !!

Aakj pun ada dengar Mat Sabu pun ada gaji RM8000 sebagai Ahli Lembaga Pengarah Air Penang..ye ke mat..elaun sebagai Timbalan Presiden Parti tak de ke..Ketua Pemuda Pas Pusat ngaku dia terima elaun bulanan..upah jaga pemuda..mung tak de ke hahaha rakyat nak tahu ni..

Dengar-dengar Lori Mewah ni d lengkapi bilik tidur mewah dan nilik mandi mewah muat dua orang sekali masuk..adehhhh hahahaha oOOO mahhh !!



Share this article :

+ comments + 1 comments

April 1, 2013 at 9:32 PM

Bodo hang katak

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger