Label 10

Home » » Video Terbaru Anwar Kondem Nik Aziz Tak Tahu Agama & Hadi Hanya Pak Turut !!?

Video Terbaru Anwar Kondem Nik Aziz Tak Tahu Agama & Hadi Hanya Pak Turut !!?

Written By AAKJ on Friday, February 15, 2013 | 1:30 AM



Mabuk dah mangkok taik ni hahaha dok jual merata isu yang memang d tolak bukan saja oleh orang Islam malah kumpulan kristian dunia pun tolak penggunaan Kalimah Allah dalam kitab ajaran mereka..tapi mangkok taik ni tak pernah serik dan jemu..nak juga provok !! tuuuiHHH !!

Cu dengar molek video ni..cu baca molek artikel sahabat aakj yang dedahkan bagaimana lajim ukim sendiri tak yakin beliau menang..baca d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

February 15, 2013 at 3:12 AM

Salam Tuan Admin,

Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Selamat berjuang. Ikhlas dari saya ~ IBM

P/S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger