Label 10

Home » » Video Memalukan !! Anwar Jatuh Tersungkur Semasa Naik Pentas Ceramah !!

Video Memalukan !! Anwar Jatuh Tersungkur Semasa Naik Pentas Ceramah !!

Written By AAKJ on Friday, February 15, 2013 | 9:21 AM






kebaboOOMMM !! hehe opss !!



Tak baik ketawakan orang yang jatuh..samada jatuh tergelincir..atau jatuh masa nak naik pentas ceramah atau jatuh kerana perbuatan sendiri atau jatuh kerana bercakap besar..hehe

Anwar ingat dia boleh tongkat langit..boleh berjalan megah dengan segala penipuan yang dia buat selama ini terhadap seluruh rakyat Malaysia..anwar lupa..jatuh ni sakit..memalukan bila jatuh depan penyokongnya sendiri..jatuh d saat beliau bakal d jatuhkan !!

Allah tunjukkan pada semua..dia hanya manusia biasa..serupa..tak de beza anwar dengan mana-mana manusia yang munafik..Allah tunjuk sebelum dia mati..Allah tunjuk sebelum dia mengadap Penciptanya !!




Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
February 15, 2013 at 9:35 AM

Alamat Parti Musibat PKR akan jatoh tersungkur jugak!!!

Anonymous
February 15, 2013 at 9:55 AM

kaki berlakon tuuu.. tah2 saja nk simpati.. x percaya aku aih mangkuk tu..

Anonymous
February 15, 2013 at 10:39 AM

Allah dah bagi hint cuma yg dah buta hati masih tak nampak.....

Anonymous
February 15, 2013 at 10:56 AM

Dlm banyak2 manusia kat situ, dia yg terpilih untuk jatuh.

Anonymous
February 15, 2013 at 11:19 AM

Tak pe, balasan dari Allah. Dulu, Azmin, rakan kongkek bini Anwar ada doakan Tun Mahathir akan jatuh tergolek dog. La ni rakan kongkek sendiri yang jatuh tergolek PIG.

hahahahahaha
Aku nak ketawa sampai aku puas.

Padan muka korang siaaaalllllllllllllllllll

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger