Label 10

Home » , , , » Video Rakyat Kelantan Di Zalimi & Di Tindas !! Semua Salah Nik Aziz !!

Video Rakyat Kelantan Di Zalimi & Di Tindas !! Semua Salah Nik Aziz !!

Written By AAKJ on Saturday, February 23, 2013 | 8:00 AM



aduuuusss !! aakj memang tak minat dikir barat dari dulu..bukan sebab tak dok jiwo kelate tapi memang tak minat nok wat guano hehe..mulanya rasa berat perasaan nak dengar tapi bila sahabat aakj kata amat menyentuh hati kalau d hayati walau iramanya hanya irama klasik dikir barat...aakj buka dan dengar..adehhh terasa menusuk d hati..

Bukan kerana alunan gendang..gong dan serunai yang d mainkan tapi senikata dan mata mula melihat 'senarai dosa' nik aziz selama 22 tahun d tayangkan..airmata aakj tiba-tiba bergenang..Allah..seolah-olah kita d pukau dan terlepas dari sihir hitam..tersentak..tersedar..tuuuihhhhHH !! jahatnya manusia nama nik aziz !!

Aakj sendiri mula terasa bahang gelombang merah yang d gerakkan oleh kepimpinan UMNO BN Kelantan d bawah Tok Pa..kenapa sampai kita biarkan selama 22 tahun nik aziz menzalimi rakyat Kelantan..menzalimi manusia yang menyokong beliau selama ini..apa sihir hitam yang d jampi hinggakan 22 tahun seolah mata buta..telinga pekak dan lidah kelu tanpa bicara !!

TUKARRRR !! inilah ayat yang menjadi azimat baru untuk rakyat kelate..aakj nampak ayat semangat ini bukan RETORIK semata-mata malah ianya bersulam dengan kesedaran bahawa mereka bakal lepaskan badi sial yang 22 tahun lekat d otak mereka.

TUKARRR !! gerakan anak muda kelantan yang seiring dengan Gelombang Merah..wave kebangkitan rakyat yang tiba-tiba bangkit menentang segala kezaliman Nik Aziz menindas..menipu dan menyesatkan rakyatnya sendiri..nik aziz tak mampu berselindung d sebalik Jubah dan Kopiahnya lagi..semua bau hapak dah mula keluar..bau busuk yang selama ini d siram dengan minyak atar sudah mula pudar..nanah cair mula keluar..rakyat benci sangat !!

TUKARRR !! Insya allah dengan hilangnya 'sihir jahat' Nik Aziz selama 22 tahun..yang HAK akan datang..yang bathil akan lenyap dan sememangnya janji Allah..yang bathil akan lenyap !!

BO LA WEII !! inilah suntikan baru ubat keramat dari PM Najib untuk menambahkan 'dos' TUKARRR !! semangat BN yang tak pernah pudar nak lepaskan rakyat Kelantan dari kezaliman dan kejahatan Nik Aziz !!

Dulu aakj dengar orang Kelantan termasuk orang yang kuat UMNO pun takut nak kritik Nik Aziz..takut herot mulut dan kena strok !! tuuuiHHH !! sapa yang canang cerita ni...vavi !!

Cu bayangkan..orang yang dok luar Kelantan nampak rakyat Kelantan d zalimi dan d khianati oleh nik aziz..tapi orang Kelantan hanya mampu angguk tapi tak sanggup bangkit menentang !! Kini semua sihir hitam nik aziz dah hilang !! Inilah masanya..inilah ketikanya..ambil balik Kelantan dan selamatkan rakyat Kelantan dari segala kejahatan yang Nik Aziz lakukan selama 22 tahun!!

Bayangkan Nik Aziz mangkok jamban ni sedap je kata...HAIWAN !! kat sapa dia kata tu..ishhHH !! geram wehhh..jawab sendirilah..nak mencarut pun ada..!!!!

Ni kes kejahatan Nik Aziz yang terbaru KLIK SINI




Share this article :

+ comments + 2 comments

SayangMalaysia
February 23, 2013 at 8:38 AM

Salam Perjuangan..
TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


Jgn fikir soal ramalan akan menang, itu sbg 'sweetener' psywar supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan besar, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

Jgn lihat godaan di kiri kanan..terus mara pd sasaran.

Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis, ATM akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat, ada dr dlm jd talibarut PR)!! Terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!!
(PAS yg korok miskin pn sudah ada treler propaganda.. UMNO masih pakai cara lama, khemah knduri??!)

Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak kosong lg, bloggers pro-UMNO tlg fokus,, hntikan thread gambr2 merepek artis, publisiti murahan dan lucah, PLEASE!.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan pertolongan ALLAH TA'ALA..

Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malapetaka..

skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

SEMOGA UMNO BN MENDAPAT KEMENANGAN PRU13 2/3..AMIINN!!

Anonymous
February 23, 2013 at 10:40 AM

Masalahnya, rakyat kelantan tak jelas siapa yang lebih baik integritinya daripada Nik Aziz?

kalau dibandingkan dengan kerajaan kelantan era MB Umno dulu (1982-1990) dimana lebih banyak hak anak kelantan tergadai..... kerajaan PAS hari ini lebih serasi dengan jiwa politik orang kelantan.

lagipun sejak era 80han sehingga kini budaya politik umno yang bolot kontrak kerajaan pusat, politik wang, politik ugut guru, pegawai awam & kontraktor2 kecil, diskriminasi politik dalam setiap bantuan kepada rakyat oleh KEMAS/JPP, percakaran rebut jawatan dalam UMNO dan sebagainya itu amat DIBENCI dalam masyarakat awam/massa kelantan!

sehingga hari ini tiada tokoh yg "BERSIH & WIBAWA" dalam UMNO kelantan setara dengan jiwa perjuangan dan kepimpinan YM Tengku Razaleigh Hamzah, arwah TS Mohammad bin Yaacob, arwah Nik Ahmad Kamil, dll tokoh veteran UMNO yg jujur & berkorban untuk rakyat!

Rakyat kelantan pandang sinis & jijik atas segala retorik & hipokrasi ahli2 UMNO kelantan yang kononya nak "bela rakyat kelantan" TETAPI tindak tanduk mereka hanya pentingkan/kejar kemewahan kebendaan diri tanpa berlandaskan hukum hakam agama atau nilai2 budaya Islam yg diwarisi dari ulamak2 terbilang di Kelantan selama ini. Ramai juga remaja/ masyarakat kelantan rosak fikrah & akhlak Islami, NILAI MELAYU ISLAM kerana pengaruh ideologi sekular/fatwa umno "pisahkan agama dengan politik". hasil jahiliyyah sekular inilah terzahirnya budaya dedah aurat, dadah, maksiat, fitnah & korupsi.

pada rakyat kelantan, apa lebihnya umno jika sekadar KITA MAJU KEBENDAAN TAPI HILANG NILAI ISLAM DAN REDHA ALLAH!

lagipun kerajaan PAS pun MELAYU ISLAM juga, perlu disokong bukan dihempas, disamaratakan bukan didiskrimanasikan oleh kerajaan pusat UMNO/BN!

ada baiknya orang2 umno bersatu dalam PAS dan kita berjuang bersama! Ameeen.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger